Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2017-03-22

 


Ogłoszenie nr 49214 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Kraków: Sukcesywne dostawy komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. ul. Św. Anny  12, 31008   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (URL): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.
Numer referencyjny: 141.2711.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.1 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach C i D do Formularza oferty – Kalkulacji ceny, ilości zamawianych komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w zakresie wynagrodzenia umownego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych urządzeń, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż zmniejszenie ilości zamawianych urządzeń może wynieść maksymalnie do 40 % wartości wynagrodzenia umownego odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem)do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, sprawdzenie kompletności dostaw i podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i Zamawiającego protokołu dostawy (załącznik nr 3 do umowy), udzielenie gwarancji jakości, świadczenie serwisu gwarancyjnego komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum na warunkach opisanych w załącznikach A i B do Formularza oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.3 Wraz z dostawą należy dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne w języku polskim w wersji papierowej do komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. 1.4 Zakres zamówienia obejmuje także dostarczenie wraz z komputerami przenośnymi oprogramowań systemowych i urządzeniowych na nośnikach CD lub DVD oraz dostarczenie wraz z urządzeniami wielofunkcyjnymi oprogramowań instalacyjnych na nośnikach CD lub DVD. 1.5 Przedmiot zamówienia obejmuje komputery przenośne oraz urządzenia wielofunkcyjne fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r. oraz posiadające pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia: 1.5.1 Część 1 zamówienia – komputery przenośne; 1.5.2 Część 2 zamówienia – urządzenia wielofunkcyjne. 1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację sprzętu komputerowego u urządzeń – konfiguracje, parametry i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawierają załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Wykaz jednostek, do których mają być dostarczane komputery przenośne oraz urządzenia wielofunkcyjne zawiera załącznik nr 2 do umowy stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.7 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.9 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia: 1.9.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień realizowanych w zależności od potrzeb, na pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane faxem lub drogą elektroniczną ze wskazaniem miejsca dostawy sprzętu, tj. nazwy jednostki organizacyjnej UJ CM, adresu i nr pokoju (użytkownika). Zapotrzebowania będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. 1.9.2 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zapotrzebowania odpowiednio: faxem lub drogą mailową i zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku). 1.9.3 Dostawy muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. 1.9.4 Dostawę (wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem) zamówionych komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, sprawdzenie kompletności dostaw i podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i zamawiającego protokołu dostawy (załącznik nr 3 do umowy), w terminie maksymalnie do 10 dni roboczych od daty złożenia zapotrzebowania, zgodnie z terminem zadeklarowanym w pkt 1.1 oraz 1.3 formularza oferty (warunek dodatkowo punktowany). 1.9.5 Oferowane komputery przenośne oraz urządzenia wielofunkcyjne muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1645), a urządzenia wielofunkcyjne dodatkowo spełniać wymogi normy ENERGY STAR 5.0 w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org. 1.9.6 W przypadku komputerów przenośnych Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktury w kwocie netto wg zasad obowiązujących przy odwróconym obciążeniu tj. bez stawki VAT z adnotacją „odwrotne obciążenie” i wskazaniem kwalifikacji PKWiU. 1.9.7 Udzielenie gwarancji jakości i świadczenie serwisu gwarancyjnego komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, zgodnie z warunkami opisanymi w załącznikach A i B do Formularza oferty stanowiących integralną część SIWZ oraz zgodnie z terminem zadeklarowanym w pkt 1.2 oraz 1.4 formularza oferty (warunek dodatkowo punktowany). 1.9.8 Wraz z dostawą dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej. Dostarczenie wraz z komputerami przenośnymi oprogramowań systemowych i urządzeniowych oraz instalacyjnych na nośnikach CD lub DVD do komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. 1.9.9 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.10 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 1.11 Zamawiający dopuszcza zmiany sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach co najmniej takich samych jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany postanowień niniejszej umowy. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony załącznik A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację sprzętu komputerowego – konfiguracje, parametry i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 5. Termin wykonania zamówienia. Sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:30213100-6, 30121000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie części I zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 zamówienia obejmujące sukcesywną dostawę komputerów przenośnych o łącznej wartości wykazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, iż każda z dostaw musi opiewać na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego (okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert. W zakresie części II zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 zamówienia obejmujące sukcesywną dostawę urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości wykazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, iż każda z dostaw musi opiewać na kwotę co najmniej 25 000,00 zł brutto. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego (okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik E do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, oraz w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz należy sporządzić wg wzoru i wytycznych zawartych w załączniku F do SIWZ – „Wykaz dostaw” odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę łączną dla części od 1 do 2 zamówienia wynoszącą 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100), 1.1 przy czym dla części 1 zamówienia kwotę 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100), 1.2 natomiast dla części 2 zamówienia kwotę 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.6.2017 – cz. ..... . 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej zaleca się załączenie kopii przelewu do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji 30
Termin dostawy 10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – prawo zamówień publicznych 2. zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj. 1) zmiana terminu wykonania zamówień, o którym mowa w § 3 ust. 5 zgłaszanych w trybie § 3 ust. 2 wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy , nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec , ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, 2) zmiany postanowień umowy związane ze: a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); b) zmianą numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie , c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d) zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy, e) zmianą numeru katalogowego urządzenia wielofunkcyjnego objętego przedmiotem umowy lub jego loga/znaku firmowego, f) zmianą nazwy urządzenia wielofunkcyjnego przez producenta przy zachowaniu jego parametrów, 3) zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego, 4) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego. 5. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 4. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/03/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: komputery przenośne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.1 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach C i D do Formularza oferty – Kalkulacji ceny, ilości zamawianych komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w zakresie wynagrodzenia umownego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych urządzeń, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż zmniejszenie ilości zamawianych urządzeń może wynieść maksymalnie do 40 % wartości wynagrodzenia umownego odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem)do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, sprawdzenie kompletności dostaw i podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i Zamawiającego protokołu dostawy (załącznik nr 3 do umowy), udzielenie gwarancji jakości, świadczenie serwisu gwarancyjnego komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum na warunkach opisanych w załącznikach A i B do Formularza oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.3 Wraz z dostawą należy dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne w języku polskim w wersji papierowej do komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. 1.4 Zakres zamówienia obejmuje także dostarczenie wraz z komputerami przenośnymi oprogramowań systemowych i urządzeniowych na nośnikach CD lub DVD oraz dostarczenie wraz z urządzeniami wielofunkcyjnymi oprogramowań instalacyjnych na nośnikach CD lub DVD. 1.5 Przedmiot zamówienia obejmuje komputery przenośne oraz urządzenia wielofunkcyjne fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r. oraz posiadające pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia: 1.5.1 Część 1 zamówienia – komputery przenośne; 1.5.2 Część 2 zamówienia – urządzenia wielofunkcyjne. 1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację sprzętu komputerowego u urządzeń – konfiguracje, parametry i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawierają załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Wykaz jednostek, do których mają być dostarczane komputery przenośne oraz urządzenia wielofunkcyjne zawiera załącznik nr 2 do umowy stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.7 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.9 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia: 1.9.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień realizowanych w zależności od potrzeb, na pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane faxem lub drogą elektroniczną ze wskazaniem miejsca dostawy sprzętu, tj. nazwy jednostki organizacyjnej UJ CM, adresu i nr pokoju (użytkownika). Zapotrzebowania będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. 1.9.2 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zapotrzebowania odpowiednio: faxem lub drogą mailową i zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku). 1.9.3 Dostawy muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. 1.9.4 Dostawę (wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem) zamówionych komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, sprawdzenie kompletności dostaw i podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i zamawiającego protokołu dostawy (załącznik nr 3 do umowy), w terminie maksymalnie do 10 dni roboczych od daty złożenia zapotrzebowania, zgodnie z terminem zadeklarowanym w pkt 1.1 oraz 1.3 formularza oferty (warunek dodatkowo punktowany). 1.9.5 Oferowane komputery przenośne oraz urządzenia wielofunkcyjne muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1645), a urządzenia wielofunkcyjne dodatkowo spełniać wymogi normy ENERGY STAR 5.0 w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org. 1.9.6 W przypadku komputerów przenośnych Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktury w kwocie netto wg zasad obowiązujących przy odwróconym obciążeniu tj. bez stawki VAT z adnotacją „odwrotne obciążenie” i wskazaniem kwalifikacji PKWiU. 1.9.7 Udzielenie gwarancji jakości i świadczenie serwisu gwarancyjnego komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, zgodnie z warunkami opisanymi w załącznikach A i B do Formularza oferty stanowiących integralną część SIWZ oraz zgodnie z terminem zadeklarowanym w pkt 1.2 oraz 1.4 formularza oferty (warunek dodatkowo punktowany). 1.9.8 Wraz z dostawą dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej. Dostarczenie wraz z komputerami przenośnymi oprogramowań systemowych i urządzeniowych oraz instalacyjnych na nośnikach CD lub DVD do komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. 1.9.9 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.10 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 1.11 Zamawiający dopuszcza zmiany sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach co najmniej takich samych jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany postanowień niniejszej umowy. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony załącznik A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację sprzętu komputerowego – konfiguracje, parametry i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 5. Termin wykonania zamówienia. Sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji 30
Termin dostawy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2    Nazwa: urządzenia wielofunkcyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.1 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach C i D do Formularza oferty – Kalkulacji ceny, ilości zamawianych komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w zakresie wynagrodzenia umownego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych urządzeń, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż zmniejszenie ilości zamawianych urządzeń może wynieść maksymalnie do 40 % wartości wynagrodzenia umownego odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem)do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, sprawdzenie kompletności dostaw i podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i Zamawiającego protokołu dostawy (załącznik nr 3 do umowy), udzielenie gwarancji jakości, świadczenie serwisu gwarancyjnego komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum na warunkach opisanych w załącznikach A i B do Formularza oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.3 Wraz z dostawą należy dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne w języku polskim w wersji papierowej do komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. 1.4 Zakres zamówienia obejmuje także dostarczenie wraz z komputerami przenośnymi oprogramowań systemowych i urządzeniowych na nośnikach CD lub DVD oraz dostarczenie wraz z urządzeniami wielofunkcyjnymi oprogramowań instalacyjnych na nośnikach CD lub DVD. 1.5 Przedmiot zamówienia obejmuje komputery przenośne oraz urządzenia wielofunkcyjne fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r. oraz posiadające pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia: 1.5.1 Część 1 zamówienia – komputery przenośne; 1.5.2 Część 2 zamówienia – urządzenia wielofunkcyjne. 1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację sprzętu komputerowego u urządzeń – konfiguracje, parametry i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawierają załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Wykaz jednostek, do których mają być dostarczane komputery przenośne oraz urządzenia wielofunkcyjne zawiera załącznik nr 2 do umowy stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.7 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.9 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia: 1.9.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień realizowanych w zależności od potrzeb, na pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane faxem lub drogą elektroniczną ze wskazaniem miejsca dostawy sprzętu, tj. nazwy jednostki organizacyjnej UJ CM, adresu i nr pokoju (użytkownika). Zapotrzebowania będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. 1.9.2 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zapotrzebowania odpowiednio: faxem lub drogą mailową i zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku). 1.9.3 Dostawy muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. 1.9.4 Dostawę (wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem) zamówionych komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, sprawdzenie kompletności dostaw i podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i zamawiającego protokołu dostawy (załącznik nr 3 do umowy), w terminie maksymalnie do 10 dni roboczych od daty złożenia zapotrzebowania, zgodnie z terminem zadeklarowanym w pkt 1.1 oraz 1.3 formularza oferty (warunek dodatkowo punktowany). 1.9.5 Oferowane komputery przenośne oraz urządzenia wielofunkcyjne muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1645), a urządzenia wielofunkcyjne dodatkowo spełniać wymogi normy ENERGY STAR 5.0 w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org. 1.9.6 W przypadku komputerów przenośnych Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktury w kwocie netto wg zasad obowiązujących przy odwróconym obciążeniu tj. bez stawki VAT z adnotacją „odwrotne obciążenie” i wskazaniem kwalifikacji PKWiU. 1.9.7 Udzielenie gwarancji jakości i świadczenie serwisu gwarancyjnego komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, zgodnie z warunkami opisanymi w załącznikach A i B do Formularza oferty stanowiących integralną część SIWZ oraz zgodnie z terminem zadeklarowanym w pkt 1.2 oraz 1.4 formularza oferty (warunek dodatkowo punktowany). 1.9.8 Wraz z dostawą dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej. Dostarczenie wraz z komputerami przenośnymi oprogramowań systemowych i urządzeniowych oraz instalacyjnych na nośnikach CD lub DVD do komputerów przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. 1.9.9 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.10 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 1.11 Zamawiający dopuszcza zmiany sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach co najmniej takich samych jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany postanowień niniejszej umowy. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony załącznik A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację sprzętu komputerowego – konfiguracje, parametry i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 5. Termin wykonania zamówienia. Sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji 30
Termin dostawy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Powrót