Załącznik opublikowano: 2016-05-16
Kraków: Dostawa pletyzmografu z systemem dyfuzyjnym kompatybilnego z urządzeniem Master Lab (posiadający możliwość zaimportowania baz danych zgromadzonych na urządzeniu Master Lab- J Lab ver. 4.34, rok prod. 1998) dla II Katedry Chorób Wewnętrznych UJ CM w Krakowie. Spawa znak: 141.2711.52.2016
Numer ogłoszenia: 54245 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pletyzmografu z systemem dyfuzyjnym kompatybilnego z urządzeniem Master Lab (posiadający możliwość zaimportowania baz danych zgromadzonych na urządzeniu Master Lab- J Lab ver. 4.34, rok prod. 1998) dla II Katedry Chorób Wewnętrznych UJ CM w Krakowie. Spawa znak: 141.2711.52.2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pletyzmografu z systemem dyfuzyjnym kompatybilnego z urządzeniem Master Lab (posiadający możliwość zaimportowania baz danych zgromadzonych na urządzeniu Master Lab- J Lab ver. 4.34, rok prod. 1998) dla II Katedry Chorób Wewnętrznych UJ CM w Krakowie. Spawa znak: 141.2711.52.2016 Parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2016r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 876) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do II Katedry Chorób Wewnętrznych UJ CM, Kliniki Pulmonologii, Pracowni Patologii Oddychania, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków, parter. 2.Wniesienie do wskazanego pomieszczenia, montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 3.Przeprowadzenie 2 dniowego szkolenia w zakresu obsługi urządzenia (minimum 4 godziny zegarowe dziennie) dla 2 osób. W/w szkolenie Wykonawca przeprowadzi w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim (w wersji papierowej). 5.Dostarczenie karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy, w języku polskim. 6.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu odbioru (z uwzględnieniem pkt. 12 SIWZ oraz warunków dodatkowo punktowanych wskazanych w zał. nr 2 do SIWZ). 7.Świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu maksymalnie do 72 godzin włącznie od momentu zgłoszenia, po przez wysłanie faksu lub e-maila z informacją o wadzie (z uwzględnieniem pkt. 12 SIWZ oraz warunków dodatkowo punktowanych wskazanych w zał. nr 2 do SIWZ), b)wymagany termin naprawy do 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady faksem lub e-mailem, c) w przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia zastępczego, na czas naprawy, o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane. 8.Wymianę urządzenia/tego samego elementu na nowy na własny koszt Wykonawcy, w przypadku trzykrotnej naprawy elementu/urządzenia, będącego przedmiotem zamówienia lub gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji. 9.Świadczenie przeglądów gwarancyjnych, minimum 1 w każdym rozpoczętym roku gwarancji, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności) ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 876). Karty katalogowe lub foldery lub ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 244.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 244.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie