Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2016-05-16

Kraków: Dostawa pletyzmografu z systemem dyfuzyjnym kompatybilnego z urządzeniem Master Lab (posiadający możliwość zaimportowania baz danych zgromadzonych na urządzeniu Master Lab- J Lab ver. 4.34, rok prod. 1998) dla II Katedry Chorób Wewnętrznych UJ CM w Krakowie. Spawa znak: 141.2711.52.2016
Numer ogłoszenia: 54245 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pletyzmografu z systemem dyfuzyjnym kompatybilnego z urządzeniem Master Lab (posiadający możliwość zaimportowania baz danych zgromadzonych na urządzeniu Master Lab- J Lab ver. 4.34, rok prod. 1998) dla II Katedry Chorób Wewnętrznych UJ CM w Krakowie. Spawa znak: 141.2711.52.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pletyzmografu z systemem dyfuzyjnym kompatybilnego z urządzeniem Master Lab (posiadający możliwość zaimportowania baz danych zgromadzonych na urządzeniu Master Lab- J Lab ver. 4.34, rok prod. 1998) dla II Katedry Chorób Wewnętrznych UJ CM w Krakowie. Spawa znak: 141.2711.52.2016 Parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2016r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 876) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do II Katedry Chorób Wewnętrznych UJ CM, Kliniki Pulmonologii, Pracowni Patologii Oddychania, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków, parter. 2.Wniesienie do wskazanego pomieszczenia, montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 3.Przeprowadzenie 2 dniowego szkolenia w zakresu obsługi urządzenia (minimum 4 godziny zegarowe dziennie) dla 2 osób. W/w szkolenie Wykonawca przeprowadzi w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim (w wersji papierowej). 5.Dostarczenie karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy, w języku polskim. 6.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu odbioru (z uwzględnieniem pkt. 12 SIWZ oraz warunków dodatkowo punktowanych wskazanych w zał. nr 2 do SIWZ). 7.Świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu maksymalnie do 72 godzin włącznie od momentu zgłoszenia, po przez wysłanie faksu lub e-maila z informacją o wadzie (z uwzględnieniem pkt. 12 SIWZ oraz warunków dodatkowo punktowanych wskazanych w zał. nr 2 do SIWZ), b)wymagany termin naprawy do 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady faksem lub e-mailem, c) w przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia zastępczego, na czas naprawy, o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane. 8.Wymianę urządzenia/tego samego elementu na nowy na własny koszt Wykonawcy, w przypadku trzykrotnej naprawy elementu/urządzenia, będącego przedmiotem zamówienia lub gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji. 9.Świadczenie przeglądów gwarancyjnych, minimum 1 w każdym rozpoczętym roku gwarancji, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności) ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 876). Karty katalogowe lub foldery lub ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Długość gwarancji - 10
  • 3 - Czas reakcji serwisu - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 244.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 244.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Powrót