Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2016-05-18

Kraków: Sukcesywna dostawa sterylnie pakowanych zestawów jednorazowych narzędzi do preparatyki w związku z realizacją projektu pn.: Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. Sprawa znak: 141.2711.57.2016
Numer ogłoszenia: 125978 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa sterylnie pakowanych zestawów jednorazowych narzędzi do preparatyki w związku z realizacją projektu pn.: Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. Sprawa znak: 141.2711.57.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sterylnie pakowanych zestawów jednorazowych narzędzi do preparatyki w związku z realizacją projektu pn.: Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. Kalkulacja ceny wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia podał oprócz opisu, nazwy handlowe, numery katalogowe i producenta/markę elementów, które wchodzą w skład zamówionych sterylnie pakowanych zestawów jednorazowych narzędzi do preparatyki wyłącznie w celu określenia parametrów jakościowych produktów jakim powinien odpowiadać zestaw (ze względu na metodykę prowadzonych badań naukowych oraz konieczność utrzymania ich standardu). W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia innego niż wzorcowy, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego jako wzorcowy i dołączy do oferty karty charakterystyki lub karty katalogowe lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach niezbędnych jakie zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem, wniesieniem i rozładunkiem do Zakładu Transplantologii, Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Instytutu Pediatrii, Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, do pomieszczenia wskazanego przez Użytkownika. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo potwierdzić odbiór zamówienia odpowiednio faxem lub mailem. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. 3. W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji elementów wchodzących w skład sterylnie pakowanych zestawów jednorazowych narzędzi do preparatyki będących przedmiotem umowy, Zamawiający dopuszcza wymianę na ich odpowiedniki, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych elementów wchodzących w skład sterylnie pakowanych zestawów na produkty wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. 5. Wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności przedmiotu zamówienia na każdym opakowaniu, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. Każdy zestaw musi zawierać 4 naklejki do dokumentacji z LOT, REF, datą ważności i polską nazwą zestawu oraz z naklejką z kodem kreskowym. 6. Minimalny wymagany termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia w momencie dostawy nie krótszy niż 2/3 terminu ważności określonego przez Producenta. 7. Sukcesywne dostawy od daty zawarcia umowy do 30.06.2018 r., partiami w zależności od zapotrzebowania maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, (z zastrzeżeniem pkt. 12 SIWZ), przesłanego faksem lub drogą elektroniczną przez Dział Zaopatrzenia UJ CM (dzień złożenia zamówienia). Pierwsza dostawa musi nastąpić nie później niż 8 tygodni od złożenia pierwszego zamówienia. Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dniu ustawowo wolnych od pracy. Termin wykonania zamówienia: Sukcesywne dostawy od daty zawarcia umowy do 30.06.2018 r., partiami w zależności od zapotrzebowania maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 12 SIWZ. Pierwsza dostawa musi nastąpić nie później niż 8 tygodni od złożenia pierwszego zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 39.24.12.00-5, 33.14.14.11-4, 33.13.11.70-9, 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku zaoferowania produktu innego niż wzorcowy dokumenty wymienione w pkt. 3.3. SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji dostawy - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31 531 Kraków, pok. 246.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31 531 Kraków, pok. 246.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych, Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 




Powrót