Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
ul. Grzegórzecka 20
31-531 Kraków
tel.: (12) 433 27 28-32
fax: (12) 398 37 01

 

 






Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

25/06/2016 S121 - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta

Polska-Kraków: Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

2016/S 121-216637

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
ul. św. Anny 12
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Osoba do kontaktów: Marcin Wąs
31-008 Kraków
Polska
Tel.: +48 124332730
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Faks: +48 123983701

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.cm-uj.krakow.pl

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: uczelnia publiczna
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
Edukacja
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Dostawa systemu modułowego do hodowli komórek w standardzie GMP do zastosowań klinicznych w związku z realizacją projektu „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. Sprawa znak: 141.2711.43.2016.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy

Kod NUTS PL213

II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia określone są w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Dostawę wraz z transportem do Zakładu Transplantologii, Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Instytutu Pediatrii, Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków.
2. Wniesienie, montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z przeprowadzeniem procedur wdrożenia IQ, OQ, PQ (w czasie uruchomienia).
3. Przeprowadzenie minimum 2 dniowego szkolenia w zakresu obsługi urządzenia (minimum 5 godz. dziennie) dla 4 osób. W/w szkolenie Wykonawca przeprowadzi w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem.
4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i angielskim (w wersji papierowej).
5. Dostarczenie karty gwarancyjnej w języku polskim.
6. Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości producenta na przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu przekazania do eksploatacji.
7. Zobowiązanie do świadczenia autoryzowanego serwisu w okresie gwarancji:
a) czas reakcji serwisu wynosi do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie,
b) wymagany termin naprawy wynosi do 5 dni roboczych (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) od chwili zgłoszenia wady faxem lub e-mailem,
c) w przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zastępczego urządzenia/ tego samego podzespołu na czas naprawy, o parametrach nie gorszych niż urządzenie/ podzespół naprawiany.
d) termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia urządzenia/ podzespołu wolnego od wad lub naprawionego.
e) przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia/ tego samego podzespołu będącego przedmiotem zamówienia,
a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia / tego samego podzespołu na nowy, na własny koszt
8. W ramach udzielonej gwarancji, Wykonawca zgodnie ze złożoną ofertą wykona, minimum 1 przegląd gwarancyjny w każdym roku trwania gwarancji, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem.
9. Zapłaty należności nastąpią w terminie 21 dni od dnia wpływu prawidłowo wystawionych faktur VAT do Działu ds. Aparatury UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Płatności za faktury oraz warunki rozliczeń zostały określone przez Zamawiającego we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania terminów dla poszczególnych etapów określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Oferowany system musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie powystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z 30.8.2002 o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. 2014 poz. 1645 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności).
Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w USD (cenę oferty należy podać w USD).
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

38540000

II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 406 050 USD
Bez VAT

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
1. Cena oferty (brutto). Waga 90
2. Długość gwarancji. Waga 10
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
141.2711.43.2016
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Wstępne ogłoszenie informacyjne

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2016/S 073-127280 z dnia 14.4.2016

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2016/S 076-133407 z dnia 19.4.2016

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
21.6.2016
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych środkami elektronicznymi: 0
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

BioSpherix Ltd.
Union Street 25, 13131, Parish, NY
Nowy Jork
Stany Zjednoczone

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 1 572 873,59 PLN
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 406 050 USD
Bez VAT
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
Projekt „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015.

12.4.2016 przekazano wstępne ogłoszenie informacyjne do publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Opublikowano 14.04.2016r. pod numerem: 2016/S 073-127280.

VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 004587700

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 004587700

VI.3.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogli ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji stanowiącej podstawę jego wniesienia jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną albo w terminie 15 dni – jeśli zostały przesłane w inny sposób.
6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ppkt. 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 004587700

VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22.6.2016



Powrót

 

   © 2024 Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum