Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
ul. Grzegórzecka 20
31-531 Kraków
tel.: (12) 433 27 28-32
fax: (12) 398 37 01

 

 






Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.86.2016.

Informację opublikowano: 2016-08-24

Kraków, dnia 23.08.2016r.

Nr sprawy: 141.2711.86.2016
Nr wew. pisma: 141.2711.86.2016/14

według rozdzielnika

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 2164) na sukcesywną dostawę sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 149433-2016 z dnia 21.07.2016r.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: Emlife Sp. z o. o., ul. Trakt Królewski 183C, 05-083 Wierzbin; cena brutto: 351 490,95 zł.

UZASADNIENIE:

Oferta nr 4 firmy Emlife Sp. z o. o., ul. Trakt Królewski 183C, 05-083 Wierzbin spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i otrzymała 100,00 pkt. (cena oferty (brutto) – waga 90% - 90,00 pkt, okres gwarancji – waga 10% - 10 pkt.).

JEDNOCZEŚNIE:

Oferta nr 2 firmy Econnect Sp. z o. o., ul. Konwaliowa 7, 03-194 Warszawa spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i otrzymała  93,33 pkt. (cena oferty (brutto) – waga 90% - 83,33 pkt, okres gwarancji – waga 10% - 10 pkt.).

Oferta nr 3 firmy MDP Polska Sp. z o. o., Sp. k., ul. Migdałowa 4, 02-796 Warszawa spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i otrzymała  81,49 pkt. (cena oferty (brutto) – waga 90% - 71,49 pkt, okres gwarancji – waga 10% - 10 pkt.).

Oferta nr 5 firmy CT ALFA Sp z o.o., ul. Sikorskiego 9, 66-200 Świebodzin spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i otrzymała  87,71 pkt. (cena oferty (brutto) – waga 90% - 77,71 pkt, okres gwarancji – waga 10% - 10 pkt.).

Oferta nr 6 firmy Zakład Systemów Komputerowych ZSK Sp. z o. o., ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i otrzymała  81,03 pkt. (cena oferty (brutto) – waga 90% -71,03 pkt, okres gwarancji – waga 10% - 10 pkt.).

Oferta nr 7 firmy F.H.U. „HORYZONT” Krzysztof Lech, ul. 11 Listopada 21, 38-300 Gorlice spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i otrzymała  92,61 pkt. (cena oferty (brutto) – waga 90% -82,61 pkt, okres gwarancji – waga 10% - 10 pkt.).

PONADTO:

Oferta nr 1 firmy Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd; ul. Królowej Jadwigi 3; 33-300 Nowy Sącz została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający w załączniku nr 2 do SIWZ (SPECYFIKACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - KONFIGURACJA, PARAMETRY I WARUNKI WYMAGANE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ DODATKOWO PUNKTOWANE) wymagał, aby Wykonawca wypełnił kolumnę 2 opisując oferowany parametr/warunek lub potwierdzając spełnienie poprzez wpisanie „TAK”.

Zamawiający w pkt 3 i 4 załącznika 2 do SIWZ wymagał, aby zaoferowany komputer stacjonarny B posiadał płytę główną wyposażoną w 4 sloty pamięci RAM (w tym 2 muszą pozostać wolne) pozwalającą na rozszerzenie ilości pamięci RAM do 16 GB oraz posiadał pamięć RAM 8 GB DDR3 lub DDR4 (2 x 4 GB) 1600 MHz.

Wykonawca zaoferował komputer stacjonarny B posiadający płytę główną wyposażoną w 4 sloty pamięci RAM (w tym 3 sloty wolne) oraz pozwalającą na rozszerzenie ilości pamięci RAM do 32 GB wraz z pamięcią RAM 8GB DDR3 1600 MH.

Tym samym treść oferty Firmy Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd nie odpowiada treści SIWZ.

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. 12 43 32 730.         

 


Powrót

 

   © 2024 Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum