Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.81.2018

Załącznik opublikowano: 2018-10-31

Kraków dnia 31.10.2018r.

Sprawa znak: 141.2711.81.2018

Pismo nr 141.2711.81.2018/4

 

wg rozdzielnika

ZMIANY TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1986), na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli medycznych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 637582-N-2018 z dnia 17.10.2018r.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w trybie art. 12a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, dokonuje zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego w BZP pod numerem 637582-N-2018 z dnia 17.10.2018r.w sekcji IV. 6.6) przedmiotowego ogłoszenia:

1.                   Sekcja IV punkt IV. 6.6) otrzymuje brzmienie:

„Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ 1 - Wózek reanimacyjny pediatryczny z wyposażeniem - 2 szt.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych albo do 30 dni kalendarzowych w przypadku konieczności ściągnięcia części z zagranicy od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie części 3 ,4 ,5 przedmiotu zamówienia do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. (…)

(...) Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ 2 - Wózek reanimacyjny z wyposażeniem - 7 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych albo do 30 dni kalendarzowych w przypadku konieczności ściągnięcia części z zagranicy od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie części 3 ,4 ,5 przedmiotu zamówienia do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. (…)

(...) Część nr: 3 Nazwa: CZĘŚĆ 3 - Wózek transportowo - zabiegowy - 6 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…)1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych albo do 30 dni kalendarzowych w przypadku konieczności ściągnięcia części z zagranicy od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie części 3 ,4 ,5 przedmiotu zamówienia do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. (…)

(...) Część nr: 4 Nazwa: CZĘŚĆ 4 - Łóżko dla noworodka - 1 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych albo do 30 dni kalendarzowych w przypadku konieczności ściągnięcia części z zagranicy od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie części 3 ,4 ,5 przedmiotu zamówienia do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. (…)

(...) Część nr: 5 Nazwa: CZĘŚĆ 5 - Łóżko porodowe - 1 szt. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (…) 1.7.14 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu Użytkowania, przez autoryzowany serwis lub przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych albo do 30 dni kalendarzowych w przypadku konieczności ściągnięcia części z zagranicy od chwili pisemnego zgłoszenia o zaistniałej wadzie sprzętu/urządzenia, przesłanego (np. faxem) lub drogą elektroniczną (np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie części 3 ,4 ,5 przedmiotu zamówienia do zapewnienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. (…)”

 

Zamawiający informuje, iż powyższe zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływają na konieczność kolejnego przedłużenia terminu składania ofert. Zamawiający zawiadamia, iż pismem z dnia 26.10.2018r. zmienił  termin składania i otwarcia ofert na dzień 06.11.2018r., przy czym godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

Pozostałe zapisy ogłoszenia pozostają bez zmian.




Powrót