Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do książek w wersji elektronicznej dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w 2019r., odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta czterdziestej drugiej części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.90.2018

Załącznik opublikowano: 2018-11-26

Kraków, dnia 26.11.2018r.

Sprawa znak: 141.2711.90.2018

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.90.2018/2

 

wg rozdzielnika

ODPOWIEDŹ NA PYTANIE ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ” (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), w zakresie dostępu do książek
w wersji elektronicznej dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w 2019r.,
odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta czterdziestej drugiej części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 648397-N-2018 z dnia 15.11.2018r. oraz zmienionego ogłoszeniem o  zmianie ogłoszenia nr 500280256-N-2018 z dnia 22-11-2018r.

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło następujące pytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

 

Pytanie nr 1 z dnia 21.11.2018r.:

Planujemy złożyć ofertę w odpowiedzi na ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 648397-N-2018 z dnia 15.11.2018r. o przetargu nieograniczonym na: „Dostęp do książek w wersji elektronicznej dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w 2019r.”

W przypadku wyboru naszej oferty chcielibyśmy do podpisanej umowy załączyć poniższą informację o przetwarzaniu danych osobowych. Czy będzie możliwości podpisania poniższego oświadczenia  przez Zamawiającego?

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

(…) informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych Autoryzowanych Użytkowników w rozumieniu art. 4 pkt.7) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) jest Wykonawca. Wykonawca oświadcza, że będzie świadczył Usługę Autoryzowanym Użytkownikom zgodnie z Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną – zasady korzystania z (…) w ramach dostępów zakupionych przez Zamawiającego, dostępnym na stronie (…)

  2. Administratorem Danych Osobowych reprezentantów i przedstawicieli Zamawiającego, w tym osób wskazanych do kontaktu jest Wykonawca. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail (…)

    Dane osobowe w zakresie podanym w umowie i w trakcie realizowanej współpracy będą przetwarzane przez Wykonawcę w celu realizacji zawartej umowy i bieżącego kontaktu, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. odpowiednio w celu realizacji umowy, jej rozliczenia, wykonania przepisów prawa związanych z kwestiami podatkowymi, rachunkowymi, jak też w prawnie usprawiedliwionym celu rozumianym jako identyfikacja strony/osoby reprezentującej/osoby kontaktowej i ewentualne dochodzenie roszczeń. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Wykonawcy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Wykonawcy na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia, bądź podmiotom upoważnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe przetwarzane w ww. celu będą przetwarzane prze okres trwania współpracy oraz w celach archiwizacyjnych przez okres 10 lat.

    Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej odwołaniem. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

    Odpowiedź nr 1 z dnia 26.10.2018r.:

    Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o wskazanej treści.

    W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy oraz działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzysta czterdziestej drugiej części przedmiotu zamówienia, poprzez wprowadzenie następujących zmian do umowy:

    W § 1 umowy dodaje się ust. 25 i 26 w brzmieniu:

    25. Administratorem danych osobowych Autoryzowanych Użytkowników w rozumieniu art. 4 pkt.7) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO) jest Wykonawca.

    26. Wykonawca zobowiązuje się do wypełnienia wobec Autoryzowanych Użytkowników wszystkich obowiązków wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, w tym w szczególności obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO.

     

    Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe pytanie i odpowiedź oraz zmiana treści SIWZ, stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż termin składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.

    Zamawiający przypomina, iż w wyniku dokonanej zmiany treści SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu termin składania ofert został przesunięty na dzień 29.11.2018r. natomiast godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostały bez zmian.

    Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajdują się niżej wymienione dokumenty, uwzględniające dokonane zmiany:

    - umowa wzór – po zmianie.

    Pozostałe zapisy SIWZ i ogłoszenia pozostają bez zmian.


Powrót