Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.91.2018

Załącznik opublikowano: 2019-01-07

07/01/2019    S4    - - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta 

Polska-Kraków: Urządzenia medyczne

2019/S 004-004796

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
ul. św. Anny 12
Kraków
31-008
Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Tel.: +48 124332730
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Faks: +48 123983701
Kod NUTS: PL213

Adresy internetowe:

Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – CM

Numer referencyjny: 141.2711.91.2018
II.1.2)Główny kod CPV
33100000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż, kalibrację, testowanie i uruchomienie wraz z instruktarzem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 4 części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane dodatkowo w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załączniki A, B, C, D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ oraz wzór umowy.

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 50 600.00 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Stanowisko resuscytacji noworodka z promiennikiem - 1 szt.

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33172200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż, kalibrację, testowanie i uruchomienie wraz z instruktarzem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 4 części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane dodatkowo w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załączniki C do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ oraz wzór umowy

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 50
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji dostawy / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 20
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Numer identyfikacyjny projektu, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Urządzenie do przepływowego podgrzewania krwi i płynów infuzyjnych - 2 szt.

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33194100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, POLSKA.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem, zwanych dalej urządzeniami, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż, kalibrację, testowanie i uruchomienie wraz z instruktarzem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 4 części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane dodatkowo w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załączniki D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ oraz wzór umowy

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena brutto / Waga: 50
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji dostawy / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 20
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Numer identyfikacyjny projektu, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 197-445082
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 141.2711.91.2018
Część nr: 3
Nazwa:

Stanowisko resuscytacji noworodka z promiennikiem - 1 szt.

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
18/12/2018
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Zakład Urządzeń Medycznych „Unimed” inż. Adam Andruszczak
ul. Trawnik 26a-28
Bydgoszcz
85-376
Polska
Tel.: +48 523797377
E-mail: biuro@unimed.com.pl
Faks: +48 523207247
Kod NUTS: PL613

Adres internetowy: www.unimed.com.pl

Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 42 639.81 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 39 000.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 141.2711.91.2018
Część nr: 4
Nazwa:

Urządzenie do przepływowego podgrzewania krwi i płynów infuzyjnych - 2 szt.

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
14/12/2018
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Ascor Med Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Syta 177
Warszawa
02-987
Polska
Tel.: +48 223451230
E-mail: info@ascor-med.com.pl
Faks: +48 228367555
Kod NUTS: PL911

Adres internetowy: www.ascor-med.com.pl

Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 5 926.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 11 600.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
03/01/2019



Powrót