Załącznik do ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2019-03-29

Sprawa znak: 141.2713.8.2019                                                                                 

Nr wew. pisma: 141.2713.8.2019/1                                                                                   Kraków, dnia 29.03.2019r.

 

 

 

 

ZESTAWIENIE OTRZYMANYCH OFERT

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia z dziedziny nauki prowadzonego w trybie procedury ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na podstawie art. 469 ustawy z dnia 20 lipca 2018r Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce  (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1668 z późn. zm.) w zw. z art. 4d ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1025 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy miografu ciśnieniowego z wyposażeniem dla Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi UJ CM w Krakowie, ogłoszonego i zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 21.03.2019r.

 

 

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to: 263 238,78 zł brutto.

 

 Lp.

Nazwa, siedziba i adres Wykonawcy

Cena oferty

brutto w zł

Termin wykonania zamówienia

Czas naprawy od chwili zgłoszenia wady

Warunki płatności

1.

ANIMALAB Sp. z o.o.

ul. Dąbrowskiego 343

60-419 Poznań

263 238,78

Dostawa do maksymalnie   8 tygodni od daty zawarcia umowy, potwierdzonej protokołem odbioru,           a uruchomienie

i szkolenie do maksymalnie 8 tygodni od daty dostawy, potwierdzonych protokołem uruchomienia  i szkolenia.

 

 

21 dni kalendarzowych

30 dni

 

 

 

 


Powrót