Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.19.2019

Załącznik opublikowano: 2019-05-07

Sprawa znak: 141.2711.19.2019                                           

 Kraków, dnia 07.05.2019r.                                           

Nr wew. pisma: 141.2711.19.2019/9

Adresaci:

  1. Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.; ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice; mail: lmp@laerdal.com

  2. Simedu Sp. z o. o.; ul. Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra; mail: p.zawadzka@simedu.pl

  3. MULTIMED Sp. z o. o.; ul. Brukowa 6, 91-341 Łódź; mail: multimed@multimed.com.pl

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy fantomów (modele i trenażery szkoleniowe) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do ośmiu części zamówienia, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00”, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2019/S 051-116749 z dnia 13.03.2019r. oraz sprostowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2019/S 057-131538 z dnia 21.03.2019r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W ZAKRESIE CZĘŚCI 3 i 5 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wyżej opisany zakres przedmiotowy, jako najkorzystniejsza w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.; ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice, cena brutto: 8 585,40 zł. Jednocześnie w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.; ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice, cena brutto: 41 820,00 zł.    

Uzasadnienie dla części 3 przedmiotu zamówienia:

Oferta nr 1 firmy Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.; ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice, wpłynęła jako jedyna na realizację trzeciej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 80,0000 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 60,0000 pkt, Okres gwarancji – 20% - 0,0000 pkt, Termin dostawy – 20% - 20,0000 pkt.).

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa na część 3 przedmiotu zamówienia może zostać zawarta przed upływem 10 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy na część 3 przedmiotu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

Uzasadnienie dla części 5 przedmiotu zamówienia

Oferta nr 1 firmy Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.; ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice, wpłynęła na realizację piątej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 100,0000 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 50 % - 50,0000 pkt, Okres gwarancji – 5% - 5,0000 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 45% - 45,0000 pkt.).

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 5 przedmiotowego postępowania:

Oferta nr 3 firmy MULTIMED Sp. z o. o.; ul. Brukowa 6, 91-341 Łódź, wpłynęła na realizację piątej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 83,8393 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 50 % - 38,8393 pkt, Okres gwarancji – 5% - 0,0000 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 45% - 45,0000 pkt.).

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia.

Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwołanie przysługuje w szczególności wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa na część 5 przedmiotu zamówienia może zostać zawarta po upływie 10 dni od  dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy na część 5 przedmiotu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

 




Powrót