Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.24.2019

Załącznik opublikowano: 2019-06-05

Sprawa znak: 141.2711.24.2019

Nr wew. pisma: 141.2711.24.2019/14                                                           

Kraków, dnia 05.06.2019r. 

Adresaci:

Wolfmed Sp. z o.o. Sp. k., ul. Balicka 77, 30-149 Kraków,  mail : info@wolfmed.pl
Intimex Sp. z o. o. Sp.k., ul. Warszawska 182, 26-600 Radom, mail : usg@intimex.com.pl
ADO-MED. Sp. z o. o., ul. Bytomska 38b, 41-600 Świętochłowice, mail : adomed@adomed.pl
MIRO Sp. z o.o., ul. Mińska 25B lok.U1, 03-808 Warszawa, mail: przetargi@miro-med.pl

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2019/S 052-118898 z dnia 14.03.2019r.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wyżej opisany zakres przedmiotowy, jako najkorzystniejsza w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy MIRO Sp. z o.o., ul. Mińska 25B lok.U1, 03-808 Warszawa, cena brutto: 97 996,00 zł.

 

Uzasadnienie dla części 1 przedmiotu zamówienia:

Oferta nr 4  firmy Oferta 4 Firmy MIRO Sp. z o.o., ul. Mińska 25B lok.U1, 03-808 Warszawa, wpłynęła na realizację pierwszej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 94,2893pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 60% - 58,2893 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 40% - 36,0000 pkt.).

 

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 1 przedmiotowego postępowania:

Oferta 2 Firmy Intimex Sp. z o. o. Sp.k., ul. Warszawska 182, 26-600 Radom, wpłynęła na realizację pierwszej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 56,2261 pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 60% - 40,2261 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 40% - 16,0000 pkt.).

Oferta 3 Firmy ADO-MED Sp. z o. o., ul. Bytomska 38b, 41-600 Świętochłowice, wpłynęła na realizację pierwszej części przedmiotu zamówienia i spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała 82,0000 pkt (kryterium: Cena oferty brutto – 60% - 60,0000 pkt, Parametry techniczno-użytkowe – 40% - 22,0000 pkt.).

 

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa na część 1 przedmiotu zamówienia może zostać zawarta po upływie 10 dni od  dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy na część 1 przedmiotu zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia.

Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwołanie przysługuje w szczególności wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

 

 




Powrót