Załącznik do ogłoszenia


Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów będących w zasobach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Nr 141.2711.54.2016

Załącznik opublikowano: 2016-05-27

Sprawa znak: 141.2711.54.2016
Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.54.2016/1

Kraków, dn. 25.05.2016r.

wg rozdzielnika

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164) na sukcesywną dostawę paliw płynnych do samochodów będących w zasobach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum., opublikowanego w  Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 23.05.2016 r. nr 130218-2016.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pytanie nr 1
Czy Zamawiający dopuszcza otrzymywanie faktur drogą elektroniczną w formacie PDF? Na przykład w formie udostępniania ich na Portalu Internetowym Klienta służącym do obsługi kart paliwowych.

Odpowiedź nr 1
Nie, Zamawiający nie wyraża zgody i podtrzymuje zapisy SIWZ.

Pytanie nr 2
W SIWZ we wzorze umowy jest zapis w § 6 „ Zapłata za sprzedane paliwa w stacji paliw Wykonawcy będzie następowała raz w tygodniu i ostatniego dnia miesiąca na podstawie faktury. Załącznikiem do w/w faktury będą każdorazowo raporty sprzedaży, o których mowa w § 2 pkt. 3, z okresu objętego fakturowaniem”

Czy Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiania faktur w okresach dwutygodniowych, dwa razy w miesiącu tj.

  1. od 1-go do 15-go dnia danego miesiąca;
  2. od 16-go do ostatniego dnia danego miesiąca?

Odpowiedź nr 2
Nie, Zamawiający nie wyraża zgody i podtrzymuje zapisy SIWZ.

Pytanie nr 3
W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty z Wykonawcą oferującym karty flota czy Zamawiający zgodzi się na usunięcie w § 2 ust. 3 f umowy zapisu: „podpis kierowcy (pracownika Zamawiającego)”
Wykonawca pragnie poinformować, że w przypadku Wykonawcy posiadającego system rozliczeń bezgotówkowego zakupu paliw przy użyciu kart magnetycznych,  proponujemy Państwu dowody wydania, które mają charakter wydruku z terminala obsługującego karty flotowe. Dowód wydania zawiera informacje:
- nr karty, na którą dokonywana była transakcja,
- nr rejestracyjny samochodu,
- ilość wydanego paliwa,
- Wartość wydanego paliwa,
- Data i godzina transakcji
- dokładny adres stacji paliw

Jeden egzemplarz dowodu wydania pozostaje na stacji paliw, natomiast drugi zostaje wydany Zamawiającemu. Dowód wydania nie jest podpisywany przez pracownika, ponieważ przy użyciu kart paliwowych, zakup autoryzowany jest kodem PIN.

W związku z powyższym wydawany na stacji dowód wydania, a w następstwie faktura VAT z załączonym zbiorczym raportem z dokonanych transakcji bezgotówkowych w okresie za jaki wystawiona będzie faktura, są jedynymi dokumentami potwierdzającymi ilość, rodzaj, wartość oraz datę zakupu paliwa.

Odpowiedź nr 3
Nie, Zamawiający nie wyraża zgody i podtrzymuje zapisy SIWZ.

Pytanie nr 4
Czy Zamawiający zgodzi się na wydłużenie terminu wydania kart flota do 10 dni ? (§ 5 ust. 2 i 6 umowy).

Odpowiedź nr 4
Nie, Zamawiający nie wyraża zgody i podtrzymuje zapisy SIWZ.

Pytanie nr 5
W przypadku Wykonawców oferujących sprzedaż paliw za pomocą kart elektronicznych, czy Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji zapisu § 6 ust. 1 umowy, tak aby rozliczenia w ramach niniejszej umowy za zakupy dokonywane kartami paliwowymi dokonywane były 2 razy w miesiącu, w okresach rozliczeniowych od 1-15-stego dnia miesiąca i od 16 dnia do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego.

Odpowiedź nr 5
Nie, Zamawiający nie wyraża zgody i podtrzymuje zapisy SIWZ.

Pytanie nr 6
Czy Zamawiający w § 7 ust. 2 a umowy przez „brak możliwości zatankowania paliwa” rozumie brak paliwa spowodowany np. modernizacją stacji paliw? Jeśli tak, Wykonawca prosi o usunięcie powyższej kary – z uwagi na fakt, iż strony umowy winny liczyć się z możliwością wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. Wykonawca w takim przypadku daje możliwość Zamawiającemu tankowania w innej najbliższej stacji paliw, do czasu zakończenia modernizacji na danej stacji. Pragniemy poinformować, że posiadamy kilka stacji paliw na terenie Krakowa znajdujących się w odległości do 7 km od siedziby Działu Eksploatacji Technicznej UJ CM tj. od ul. Kopernika 19e w Krakowie, tak więc Zamawiający ma możliwość wyboru tankowania na danej stacji.

Odpowiedź nr 6
Nie, Zamawiający nie wyraża zgody i podtrzymuje zapisy SIWZ. Jednocześnie Zamawiający sygnalizuje, iż § 1 ust. 3 „Dopuszcza zmianę lokalizacji stacji paliw, tylko i wyłącznie w przypadku spełnienia minimalnych wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ, co wymaga dodatkowo zgody Zamawiającego oraz zawarcia aneksu do umowy.”

Zamawiający informuje, iż odpowiedzi na powyższe pytania stanowią integralną część SIWZ.

 


Powrót