Załącznik do ogłoszenia


Dostawa wyposażenia (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00

Załącznik opublikowano: 2017-01-19

Ogłoszenie nr 11152 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
 
Kraków: Dostawa wyposażenia (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 315526 - 2016
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319280-2016
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. ul. Św. Anny  12, 31008   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
141.2711.103.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia (meble medyczne) dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. 1.1 Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje zakup, opakowanie, dostawę przedmiotu zamówienia, wyładunek, wniesienie, ustawienie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach oraz świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera Załącznik B do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. 1.4 Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe wyposażenie (meble medyczne), według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia: a)Drabinka gimnastyczna – 1 szt.; b)Fotel do pobierania krwi – 2 szt.; c)Parawany montowane na stałe między łóżkami – 9 szt.; d)Podest jednostopniowy – 3 szt.; e)Pojemniki metalowe na odpady sanitarne – 7 szt.; f)Stolik opatrunkowy – 4 szt.; g)Stołek porodowy – 2 szt.;h)Szafka przyłóżkowa 1 – 3 szt.; i)Szafka przyłóżkowa 2 – 3 szt.; j)Szafki meblowe dolne – jezdne – 3 szt.; k)Taboret szpitalny – 3 szt.; l)Wanna do kąpieli w łóżku – 1 szt.; m)Zestaw mebli medycznych – szafy wolnostojące – 4 szt. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016r. lub 2015r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1662) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności) dla: 1.7.1 Fotel do pobierania krwi; 1.7.2 Parawany montowane na stałe między łóżkami; 1.7.3 Podest jednostopniowy; 1.7.4 Szafka przyłóżkowa 1; 1.7.5 Szafka przyłóżkowa 2; 1.7.6 Taboret szpitalny; 1.7.7 Wanna do kąpieli w łóżku; 1.7.8 Zestaw mebli medycznych – szafy wolnostojące. 1.8 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.8.1 Dostawę wraz z opakowaniem, transportem do pomieszczeń (w ramach wymienionych poniżej Zakładów i Pracowni), wskazanych przez Zamawiającego: a) Pracownia Podstaw Opieki Położniczej, ul. Zamojskiego 58, 30-526 Kraków, b) Zakład Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Łazarza 16, 31-530 Kraków, c) Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków. 1.8.2 Wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż przedmiotu zamówienia. 1.8.3 Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej). 1.8.4 Dostarczenie karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy w języku polskim, w razie sprzeczności zapisów karty pierwszeństwo mają postanowienia umowy. 1.8.5 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 13 SIWZ. 1.8.6 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 1.9 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
 
II.5) Główny Kod CPV: 33192000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
 
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
   
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta nr 1 firmy ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54A, 30-206 Kraków, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający w pkt. 6) 1.1.3 SIWZ wymagał, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył opis techniczny lub funkcjonalny, czyli warunki wymagane (z wypełnioną przez Wykonawcę w sposób jednoznaczny kolumną nr 3), odpowiednio do wzoru stanowiącego Załączniki B do Formularza oferty, oraz katalog lub karty katalogowe lub wydruki ze stron internetowych producenta/ów potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (w przypadku braku opisanych wyżej dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów Wykonawca mógł złożyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia). Wykonawca do oferty dla pozycji 2;3;4;5;6;8;9;11;12, załączył katalogi z nazwą Firmy ALNAG Barbara Wróbel. W związku z tym Zamawiający poprosił Wykonawcę o wyjaśnienie czy załączone katalogi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i są potwierdzeniem producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia dla pozycji: 2;3;4;5;6;8;9;11;12. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie napisał, iż dołączone do oferty Wykonawcy katalogi są potwierdzeniem producenta o spełnieniu wymagań specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia dla pozycji: 2;3;4;5;6;8;9;11;12. W związku z wyjaśnieniami Wykonawcy, Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia katalogów, zgodnych z zapisami pkt. 6) 1.1.3 SIWZ dla pozycji 2;3;4;5;6;8;9;11;12. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca uzupełnił katalogi zaoferowanych produktów dla pozycji 2;3;4;5;6;8;9;11;12, jednak w dalszym ciągu były to katalogi z nazwą Firmy ALNAG Barbara Wróbel, a nie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki ( w przypadku braku dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, Wykonawca mógł dołączyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnienie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia). Tym samym treść oferty firmy ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54A, 30-206 Kraków, nie odpowiada treści SIWZ. Oferta nr 2 firmy Konkret Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna, ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający w pkt. 6) 1.2.1 i 1.2.1.1 SIWZ, wymagał, aby Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, oraz w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany był złożyć aktualne: certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1662) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności) dla: a) Fotel do pobierania krwi; b) Parawany montowane na stałe między łóżkami; c) Podest jednostopniowy; d) Szafka przyłóżkowa 1; e) Szafka przyłóżkowa 2; f) Taboret szpitalny; g) Wanna do kąpieli w łóżku; h) Zestaw mebli medycznych – szafy wolnostojące. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca nie uzupełnił certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zgodnie z obowiązującymi tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1662) potwierdzającego oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności) dla pozycji 11: Taboret szpitalny i dla pozycji 13: Zestaw mebli medycznych – szafy wolnostojące. Dla pozycji 13: Zestaw mebli medycznych, Wykonawca przysłał swoje oświadczenie, a nie wymagany przez Zamawiającego w SIWZ certyfikat. Tym samym treść oferty firmy Konkret Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna, ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, nie odpowiada treści SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:
 
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


 




Powrót