Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
ul. Grzegórzecka 20
31-531 Kraków
tel.: (12) 433 27 28-32
fax: (12) 398 37 01

 

 



Załącznik do ogłoszenia:

Sukcesywna dostawa odczynników do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.132.2016

Załącznik opublikowano: 2017-01-31
Ogłoszenie nr 16756 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Kraków:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 15070 - 2017
Data: 26/01/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. ul. Św. Anny  12, 31008   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.1)
W ogłoszeniu jest: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
W ogłoszeniu powinno być: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Sukcesywna dostawa odczynników do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.132.2016 Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 141.2711.132.2016

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.2)
W ogłoszeniu jest: Rodzaj zamówienia:
W ogłoszeniu powinno być: Rodzaj zamówienia: Dostawy

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.3)
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw odczynników do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. 1.1 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach A, B, C, D, E, F, G, H, I i J do formularza oferty ilości zamawianych produktów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych produktów, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego odczynników przeznaczonych do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. 1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odczynników do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania zawierają kalkulacje cenowe stanowiące załączniki A, B, C, D, E, F, G, H, I i J do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ (plik w formacie Excel), odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. Wykaz jednostek, do których mają być dostarczane produkty stanowiące przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. 1.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia: 1.7.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień: - za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną, składanych przez Dział Zaopatrzenia UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00. 1.7.2 Realizację sukcesywnych dostaw pod adres danej jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie (wyszczególnionej w wykazie załączonym do wzoru umowy – zał. nr 2 do wzoru umowy), wskazany w zamówieniu, w razie konieczności – innej jednostki organizacyjnej UJ CM, mającej siedzibę na terenie Krakowa. 1.7.3 Realizacja każdej partii zamówienia w zależności od zapotrzebowania w terminie: maksymalnie do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia * warunek dodatkowo punktowany (dzień złożenia zamówienia), z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ. (Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy). 1.7.4 Dostarczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia, na własny koszt oraz ich rozładunek i wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 1.7.5 Dostarczanie faktur do Działu Zaopatrzenia UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. (Termin zapłaty faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia ustala się do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Działu Zaopatrzenia, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.) 1.7.6 Oznakowanie dostarczanych produktów w sposób czytelny nazwą, warunkami przechowywania oraz terminem ważności na każdym opakowaniu produktów lub pisemną deklaracją producenta o terminie ważności produktów pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego, 1.7.7 Dostarczenie każdego z produktów stanowiących przedmiot zamówienia z terminem ważności (przydatności) w dacie dostawy do Zamawiającego nie krótszym niż ¾ terminu ważności określonego przez producenta *(odpowiednio od części drugiej do dziesiątej przedmiotu zamówienia).Zamawiający wymaga następujących terminów ważności (przydatności) w momencie dostawy do Zamawiającego: Podłoża z krwią i chromogenne: min. 4-5 tygodni; Podłoża bez krwi: min. 5-6 tygodni; Pozostałe min. 4-7 miesięcy” *(odpowiednio do pierwszej części przedmiotu zamówienia).1.7.8 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.7.9 Wymianę przez Wykonawcę wadliwych produktów stanowiących przedmiot zamówienia na produkty nowe, wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego odpowiednio od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. 1.9 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę na ich odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego odpowiednio od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. 1.10 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia podał oprócz opisu, nazwę handlową, numer katalogowy i producenta/markę przedmiotu zamówienia wyłącznie w celu określenia konfekcjonowania, sterylności, cech i parametrów jakościowych wymaganego produktu jakim powinien odpowiadać zamówiony produkt. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę i zostało podane ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzują się realizowane przez zamawiającego badania oraz posiadane urządzenia odpowiednio od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. 1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i dołączyć do oferty karty charakterystyki lub karty katalogowe, lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktu wzorcowego Zamawiający nie wymaga dołączenia wyżej wymienionych dokumentów na potwierdzenie zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego. 1.12 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. 1.13 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A, B, C, D, E, F, G, H, I i J do Formularza oferty zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania, oraz dla produktów równoważnych karty charakterystyki lub karty katalogowe, lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części przedmiotu zamówienia. 1.14 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 1.15 Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 1.16 Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest: Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie podzielone jest na części:
W ogłoszeniu powinno być: Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie podzielone jest na części: Tak

 


Powrót

 

   © 2017 Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum