Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2017-08-30

30.08.2017 
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej
dostawy komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ CM
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii,
o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Ogłoszenie nr 579273-N-2017 z dnia 2017-08-30 r.
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 2/15
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer
identyfikacyjny 127000040, ul. Św. Anny 12 , 31-008 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel.
12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (URL): https://dzp.cm-uj.krakow.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
https://dzp.cm-uj.krakow.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 3/15
zamówienia
Tak
https://dzp.cm-uj.krakow.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, pok. 244, 31-531 Kraków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 4/15
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie
sukcesywnej dostawy komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ CM
Numer referencyjny: 141.2711.54.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy
komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ CM. 1.1 Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich
maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik A do Formularza oferty
stanowiący integralną część SIWZ. 1.2 Przedmiotem zapotrzebowania będą 1.2.1 Komputery stacjonarne
A lub B lub C1 lub C2 oraz monitory M1 lub M2 lub M3 1.2.2 Zestawy komputerowe składające się z
komputera A lub B z monitorem M1 lub M2 lub M3 oznaczane w zapotrzebowaniu jako zestaw
komputerowy A/M1, A/M2, A/M3 lub B/M1, B/M2, B/M3. 1.3 Zakres przedmiotu zamówienia
obejmuje: 1.3.1 Dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego,
wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2017 r., posiadającego pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie
techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej w zależności od
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 5/15
potrzeb Zamawiającego. 1.3.2 Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w
obecności użytkownika sprzętu oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy w obecności użytkownika protokołu dostawy sprzętu 1.3.3 Podpisanie protokołu dostawy
przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela
Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 3 do wzoru umowy). 1.3.4 Dostarczenie
instrukcji obsługi papierowej bądź w postaci elektronicznej w języku polskim. 1.3.5 Udzielenie
przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości oraz świadczenie autoryzowanego serwisu
gwarancyjnego, przy czym okres udzielanej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 1.3.6 Usunięcie
usterki/awarii musi nastąpić w ciągu max. 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia sprzętu do
serwisu na koszt wykonawcy. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii.
W całym okresie użytkowania, w przypadku awarii dysk pozostanie u użytkownika. 1.4 Dostawa sprzętu
musi być zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 13:00 (za dni
robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego, co najmniej na 2
(dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji. 1.5 Zamawiający zastrzega, że każdorazowo
przed wysłaniem zamówienia wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o
potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o
wystąpieniu do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o wysłaniu wniosku. Uzyskane
zaświadczenie Zamawiający przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT. 1.6
Oferowany sprzęt musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z
dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.).
II.5) Główny kod CPV: 30231300-0
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 483107,30
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 6/15
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a
ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o
oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku B do Formularza oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a
ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o
oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku B do Formularza oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym
okresie, wykonał, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3
zamówienia obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o łącznej wartości wskazanych trzech
dostaw nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, iż każda z dostaw musi opiewać na
kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto. Dostawy muszą obejmować sprzęt będący przedmiotem
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 7/15
postępowania – komputery stacjonarne i monitory. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie
dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu
poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego
(okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik B do Formularza
oferty w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 8/15
istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz wykonanych lub wykonywanych usług stanowiący Załącznik D do formularza oferty w celu
wykazania spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej 5)1.3. niniejszej
Specyfikacji wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie tych usług.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wydruk ze strony producenta komputera zawierający raport badawczy poziomu emitowanego hałasu
wykonany przez notyfikowane laboratorium dla typowej konfiguracji – raport dla komputerów A, B,
C1, C2 przy czym wymagane dokumenty w tym zakresie mogą być w wersji anglojęzycznej.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty z załącznikami A, B i C, 2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 3) dowód wniesienia
wadium, 4) Certyfikaty Energy Star, ISO 9001:2008, ISO 9001:2009 PN-EN, lub TCO w przypadku
gdy Wykonawca powołuje się na posiadanie niniejszych certyfikatów w formularzu oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien
wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych,
00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach
ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 9/15
Dz. U. 2016 poz. 359, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem
bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium
Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09
1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.40.2017. 4. Za
termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie
Zamawiającego (dzień, godzina). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na
wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający
żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku
ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono
w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym
było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 9.1. Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1.1.
odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie; 9.1.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.1.3. jeżeli
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy; 9.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a
ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym
mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o
której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. W przypadku złożenia wadium w formie
pieniężnej zaleca się załączenie kopii przelewu do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej
formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy
czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu
po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z
oryginałem musi być złączona z ofertą.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 10/15
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 11/15
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz
jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 12/15
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 28,00
USB 3.1 typu C 2,00
Certyfikat Energy Star 5,00
Certyfikat TCO (monitory) 5,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 13/15
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 14/15
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są
istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – prawo zamówień publicznych 2) zmiany, w tym zmian
istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod
warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj. 3) zmiana terminu wykonania zamówień, o którym
mowa w § 3 ust. 5 zgłaszanych w trybie § 3 ust. 2 wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej
bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od
Wykonawcy , nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły
przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec , ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają
Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo
mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają:
ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki
generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, 4) zmiany
postanowień umowy związane ze: a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i
teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu
nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); b) zmianą numerów
rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie , c) wystąpienia oczywistych omyłek
pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d) zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie
realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy, e) zmianą numeru katalogowego urządzenia objętego
przedmiotem umowy lub jego loga/znaku firmowego, f) zmianą nazwy urządzenia przez producenta przy
zachowaniu jego parametrów, 5) zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające
m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych
wcześniej do przewidzenia, obniżenie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu
przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego, 6) zmiana terminu
wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii
Europejskiej lub prawa krajowego.
30.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=738d08aa-0fb4-43f3-9aae-b617c10d8c76 15/15
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-07, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Powrót