Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2018-05-12


12/05/2018    S90    - - Roboty budowlane - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

I.
II.
III.
IV.
VI.

Polska-Kraków: Roboty budowlane

2018/S 090-201192

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
141.2711.33.2018
ul. św. Anny 12
Kraków
31-008
Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Tel.: +48 124332730
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Faks: +48 123983701
Kod NUTS: PL213

Adresy internetowe:

Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Dział Zamówień Publicznych UJ CM
141.2711.33.2018
ul. Grzegórzecka 20
Kraków
31-531 Kraków
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Jasek
Tel.: +48 124332731
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Kod NUTS: PL213

Adresy internetowe:

Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku przy ul. Medycznej 7 w Krakowie w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium

Numer referencyjny: 141.2711.33.2018
II.1.2)Główny kod CPV
45000000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku przy ul. Medycznej 7 w Krakowie w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia opisany został w pkt 3) SIWZ. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr A do SIWZ, tj.: dokumentacji technicznej, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 26 459 981.08 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45000000
45421100
45100000
45111200
45262311
45262300
45262500
45223100
45313100
45261310
45261320
45260000
45410000
45430000
45442100
45421110
45421140
45421111
45233253
45233200
45112712
45300000
45321000
45330000
45332200
45231300
45332400
45331100
45333000
45312000
45331000
45331200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

ul. Medyczna 7 w Krakowie.

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

Zakres robót budowlanych obejmuje kompleksową przebudowę budynku. Na poziomie-1 i +2 planuje się zlokalizowanie pomieszczeń do użytku biblioteki (czytelnia, wypożyczalnia, administracja, archiwum). Na poziomie 0, +1 przewiduje się pomieszczenia ogólnodostępne przeznaczone do użytku Centrum Innowacyjnej Dydaktyki Medycznej UJ CM, gdzie prowadzone będą zajęcia z metod leczenia z wykorzystaniem najnowocześniejszych technik dydaktycznych. W ramach zajęć studenci będą mogli przećwiczyć postępowanie z pacjentem w różnych, nawet najbardziej skrajnych i rzadkich sytuacjach, dzięki sprzętom dydaktycznym i odpowiednim rozwiązaniom funkcjonalno-użytkowym. Planuje się w ramach inwestycji niejako odwzorowanie wybranych pomieszczeń szpitala czy też fragmenty całych oddziałów oraz wyposażyć w specjalistyczny sprzęt medyczny, tak aby wiarygodnie odzwierciedlały prawdziwe warunki szpitalne.

W przyziemiu przewiduje się m.in. szatnie, magazyny i serwerownię. Na pozostałych kondygnacjach powstaną sale dydaktyczne, w których będą wykorzystywane techniki symulacji medycznej, sale seminaryjne będą przeznaczone również do debriefingu, oraz pracownie komputerowe, pomieszczenia biurowe przeznaczone dla personelu naukowo - dydaktycznego i administracyjnego. Cały budynek będzie objęty nowoczesnym scentralizowanym systemem nadzoru, kontroli i zarządzania obsługiwanym z pomieszczenia recepcji. Budynek będzie również wyposażony w nowoczesny elektroniczny system kontroli dostępu (zgodnie z projektem instalacji niskoprądowych) z możliwością przydzielenia Użytkownikom indywidualnych uprawnień w zakresie dostępu do poszczególnych pomieszczeń (dotyczy wszystkich pomieszczeń w budynku). Dodatkowo w budynku zaplanowany jest system zarządzania pomieszczeniami z elektronicznymi ekranami umieszczonymi bezpośrednio przy wejściach do sal dydaktycznych i tablicami znajdującymi się w centralnych częściach kondygnacji, informującymi Użytkowników o miejscu, godzinie i rodzaju zajęć odbywających się w poszczególnych pomieszczeniach.

Cały budynek będzie wyposażony w system pozwalający na przesyłanie sygnału audio – wideo pomiędzy pomieszczeniami z możliwością prowadzenia debriefingu w wybranych pomieszczeniach, jak również należy zapewnić możliwość dwukierunkowego przesyłania sygnału audio – wideo i prowadzenia telekonferencji pomiędzy budynkiem przy ul. Medycznej 7, a budynkami Szpitala Uniwersyteckiego zlokalizowanymi w Krakowie-Prokocimiu.

Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr A do SIWZ, tj.: dokumentacji technicznej, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. Zamawiający wskazuje również, iż wypełniając dyspozycję wynikającą z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, tj. określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiałów, produktów lub usług, odpowiadających przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, znajduje się w STWiOR.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 40
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja za całość zamówienia / Waga: 20
Kryterium kosztu - Nazwa: Rękojmia / Waga: 10
Kryterium kosztu - Nazwa: Aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych / Waga: 10
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 26 459 981.08 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która będzie miała miejsce w dniu 22.5.2018 r. o godz. 10:00. Spotkanie przed budynkiem przy ul. Medycznej 7 w Krakowie.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1.2 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać:

1.2.1 w zakresie sytuacji ekonomicznej wskaźnik bieżącej płynności finansowej (WBPF), który nie jest niższy niż 1,1 w każdym roku, za ostatnie dwa lata obrotowe, tj. za rok 2016 i 2017, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy, to w tym okresie,

1.2.2 w zakresie sytuacji finansowej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych (PLN)).

1.2.3 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 25 000 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć milionów złotych (PLN). Wykonawca ma obowiązek utrzymania polisy OC w wymaganym zakresie i formie przez cały okres realizacji Umowy.

Zamawiający informuje, iż wzór na obliczenie wskaźnika bieżącej płynności finansowej (dalej w skrócie WBPF), dla potrzeb oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt.5) 1.2.1 SIWZ jest następujący: WBPF = Aktywa bieżące/podzielone przez/ Pasywa bieżące, gdzie Aktywa bieżące to aktywa obrotowe pomniejszone o należności z tytułu dostaw i usług i robót o okresie spłaty powyżej 12 miesięcy oraz pomniejszone o krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe, a Pasywa bieżące to zobowiązania krótkoterminowe pomniejszone o zobowiązania z tytułu dostaw i usług i robót o okresie wymagalności powyżej 12 miesięcy oraz powiększone o rezerwy krótkoterminowe i krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe.

Uwaga Zamawiający zastrzega, iż w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek wskazany w pkt 5) 1.2.1 SIWZ odnoszący się do zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawcy w zakresie WBPF na poziomie nie niższym niż 1,1 wykazał co najmniej jeden z Wykonawców.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że:

Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej.

Kierownikiem robót konstrukcyjno-budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane.

Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej.

Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i.

Elektroenergetycznych.

Osobą posiadającą uprawnienia SEP kat. D i E do 1 kV.,

Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał należycie tj. zrealizował co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane, o wartości łącznej wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN brutto (słownie: dziesięć milionów złotych (PLN).

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Szczegółowo opisane w pkt 16) SIWZ - Istotne postanowienia umowy – wzór umowy.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/06/2018
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 17/08/2018
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 19/06/2018
Czas lokalny: 11:05
Miejsce:

Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1.Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 260 000,00 PLN (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100). Szczegółowe informacje zawiera pkt 8) SIWZ

2. Wymagania dotyczące wymogu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawiera pkt 15) SIWZ

3.Zamawiający korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości do 20 % zamówienia podstawowego, w zakresie wskazanym w pkt 20) SIWZ

4. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera pkt 14) SIWZ

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych postanowieniami art. 182 ustawy PZP.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
09/05/2018




Powrót