Treść ogłoszenia


Załącznik opublikowano: 2018-05-23

23/05/2018    S96    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Kraków: Spektrometry

2018/S 096-218460

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
ul. św. Anny 12
Kraków
31-008
Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Tel.: +48 124332730
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Faks: +48 123983701
Kod NUTS: PL213

Adresy internetowe:

Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy wielofunkcyjnego systemu spektroskopii NMR w poszukiwaniu i rozwoju nowych leków (500 MHz), dla Pracowni Spektroskopii Magnetycznego Rezonansu Jądrowego

 

Numer referencyjny: 141.2711.37.2018
II.1.2)Główny kod CPV
38433000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy wielofunkcyjnego systemu spektroskopii NMR w poszukiwaniu i rozwoju nowych leków (500 MHz).

1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację wielofunkcyjnego systemu spektroskopii NMR w poszukiwaniu i rozwoju nowych leków (500 MHz); tj. parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, zawiera załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

Dodatkowo zakres przedmiotu zamówienia został opisany w pkt 3) SIWZ.

Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która będzie miała miejsce w dniu 5.6.2018 r. o godz. 10:00. Spotkanie w Pracowni Spektroskopii Magnetycznego Rezonansu Jądrowego Katedra Chemii Organicznej, Wydział Farmaceutyczny UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-668 Kraków.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 1 980 196.75 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38433000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Pracownia Spektroskopii Magnetycznego Rezonansu Jądrowego Katedra Chemii Organicznej, Wydział Farmaceutyczny UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-668 Kraków.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację wielofunkcyjnego systemu spektroskopii NMR w poszukiwaniu i rozwoju nowych leków (500 MHz); tj. parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, zawiera załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.

1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.2.1 Dostawę wraz z transportem jednej sztuki wielofunkcyjnego systemu spektroskopii NMR w poszukiwaniu i rozwoju nowych leków (500 MHz) dla Pracowni Spektroskopii Magnetycznego Rezonansu Jądrowego Katedra Chemii Organicznej, Wydział Farmaceutyczny UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-668 Kraków.

1.2.2 Wniesienie, montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z przeprowadzeniem testów (zgodnie z zaleceniami producenta) potwierdzających spełnienie funkcji opisanych w SIWZ.

1.2.3 Przeprowadzenie 2 dniowego szkolenia w zakresu obsługi urządzenia (łącznie min. 10 godz. zegarowych) dla 2 osób. W/w szkolenie Wykonawca musi odbyć się w terminie do dnia 14.12.2018r. (Szkolenie ma obejmować min.: zagadnienia z zakresu konfiguracji sprzętu, utrzymania spektrometru, wykrywania i usuwania awarii).

1.2.4 Dostawa, instalacja, montaż, uruchomienie, szkolenie i przeprowadzenie testów (zgodnie z zaleceniami producenta potwierdzających spełnienie funkcji opisanych w SIWZ musi być zrealizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). UWAGA: Ciecze kriogeniczne oraz gazy techniczne niezbędne do instalacji i uruchomienia spektrometru dostarcza Wykonawca.)

1.2.5 Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego (faksem lub drogą mailową), co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji.

1.2.6 Dostawa, instalacja, montaż, uruchomienie, szkolenie, przeprowadzenie testów (zgodnie z zaleceniami producenta) potwierdzających spełnienie funkcji opisanych w SIWZ. i dostarczenie faktury muszą nastąpić w terminie maksymalnie do 14.12.2018 r.

1.2.7 Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy oraz wyprodukowany w 2018 r.

1.2.8 Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30.8.2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz.U. z 2017r. poz. 1226).

1.2.9 Dostarczenie wraz z dostawą:

a) Instrukcji obsługi do wszystkich elementów systemu oraz oprogramowania w wersji papierowej w języku polskim lub w języku angielskim.

b) karty gwarancyjnej w wersji papierowej w języku polskim zgodnej z zapisami umowy.

c) certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.8.2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz.U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności),

1.2.10 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości producenta na przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.* warunek dodatkowo punktowany.

1.2.11 Udzielenie gwarancji na warunkach opisanych w pkt 3) SIWZ

1.2.12 Pozostałe zapisy dotyczące opisu zamówienia są zawarte w pkt 3) SIWZ

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 29
Kryterium kosztu - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Kryterium kosztu - Nazwa: Parametry techniczne i warunki dodatkowo punktowane / Waga: 31
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 1 980 196.75 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 14/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Opisane zostały w pkt 16) SIWZ, tj. we wzorze umowy.

 

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 02/07/2018
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 30/08/2018
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 02/07/2018
Czas lokalny: 11:15
Miejsce:

 

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 2.7.2018 r. o godzinie 11:15 w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 246.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

Wymagania dotyczące wadium.

1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

2.1 pieniądzu;

2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

2.3 gwarancjach bankowych;

2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;

2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018 r., poz. 110).

3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.37.2018.

4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

8.2 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;

9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania oferta i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium

W innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/05/2018


Powrót