Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM. Sprawa znak: 141.2711.26.2017

Załącznik opublikowano: 2017-07-19

Sprawa znak: 141.2711.26.2017                                                                                 Kraków, dnia 19.07.2017r.

Nr wew. pisma: 141.2711.26.2017/15

Adresaci:

  1. PPUH ENTEMED Krzysztof Cibor, ul. Wspólna 66 Sułkowice, 34-120 Andrychów,e-mail: entemed@entemed.com.pl

  2. TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała, e-mail: biuro@tesora.eu

  3. Centrum Zaopatrzenia Medycznego „CEZAL” S.A. Wrocław , Oddz. w Krakowie, ul. Balicka 117,
    30-149 Kraków, e-mail: krakow@cezal.com.pl

  4. PW Perspektywa Barbara Szczepaniec, os. Kalinowe 4, 31-812 Kraków, e-mail: biuro@perspektywa.info

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015. poz. 2164 z późn. zm.),na sukcesywną dostawę jednorazowych materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, ogłoszonego w BZP pod nr 533894-N-2017 z dnia 16.06.2017r. oraz zmienionego w dniu 23.06.2017 pod numerem 500000-N-2017.

    Informacja o uchyleniu rozstrzygnięcia postępowania
    w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia

    Zamawiający działając na podstawie art. 7 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą, informuje o uchyleniu rozstrzygnięcia postępowania w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia (pismo nr 141.2711.26.2017/14 z dnia 18.07.2017r.) i zawiadamia o powtórzeniu czynności badania i oceny ofert złożonych w tej części postępowania.

    Zamawiający wyjaśnia, iż w toku czynności badania i oceny ofert w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia nie zachował należytej staranności. Komisja przetargowa dokonując oceny ofert w tej części nie zbadała w sposób prawidłowy wszystkich dokumentów zebranych w trakcie prowadzenia postepowania. Zamawiający w części 2 (załącznik B do Formularza oferty) w pozycji 6 wymagał pojemnika na odpady medyczne wyposażonego w otwór wrzutowy szczelnie zamykany po napełnieniu pojemnika. Zamawiający pismem z dnia 23.06.2017r. (pismo nr 141.2711.26.2017/3 z dnia 23.06.2017r.) dokonał zmian parametrów technicznych i funkcjonalnych produktu opisanych w SIWZ i w części 2 (załącznik B do Formularza oferty) w pozycji 6 dopuścił pojemnik z pokrywą pełną bez otworu wrzutowego.

    W związku z powyższym Zamawiający uznał za zasadne uchylenie rozstrzygnięcia postępowania i powtórzenie czynności badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postepowaniu w odniesieniu do części 2, o których wyniku Wykonawcy zostaną niezwłocznie poinformowani zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Pzp.

 

 

 

 

 

Sprawa znak: 141.2711.26.2017                                                                                 Kraków, dnia 18.07.2017r.

Nr wew. pisma: 141.2711.26.2017/14

Adresaci:

  1. PPUH ENTEMED Krzysztof Cibor, ul. Wspólna 66 Sułkowice, 34-120 Andrychów,e-mail: entemed@entemed.com.pl

  2. TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała, e-mail: biuro@tesora.eu

  3. Centrum Zaopatrzenia Medycznego „CEZAL” S.A. Wrocław , Oddz. w Krakowie, ul. Balicka 117,
    30-149 Kraków, e-mail: krakow@cezal.com.pl

  4. PW Perspektywa Barbara Szczepaniec, os. Kalinowe 4, 31-812 Kraków, e-mail: biuro@perspektywa.info

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015. poz. 2164 z późn. zm.),na sukcesywną dostawę jednorazowych materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, ogłoszonego w BZP pod nr 533894-N-2017 z dnia 16.06.2017r. oraz zmienionego w dniu 23.06.2017 pod numerem 500000-N-2017.

    Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia

    Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

    INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH:

  5. Oferta Nr 1 Firmy TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    Zamawiający wskazuje, iż pismem z dnia 30.06.2017r (nr wew. pisma 141.2711.26.2017/7) wezwał Wykonawcę do uzupełnienia w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia kart charakterystyki, kart katalogowych lub innych dokumentów wymienionych w punkcie 3.3 SIWZ na potwierdzenie zgodności oferowanego produktu równoważnego z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca w zakresie części 2 dla pozycji 1-6 nadesłał karty katalogowe, które nie potwierdzały jednoznacznie parametrów stawianych przez Zamawiającego. Dlatego też na podstawie art. 26 ust. 4 wyżej wymienionej ustawy, Zamawiającyw dniu 10.07.2017r. wezwał Wykonawcę (nr wew. pisma 141.2711.26.2017/13) do złożenia wyjaśnień, że:a)  zaoferowane pojemniki na odpady medyczne są w kolorze czerwonym; b) zaoferowane pojemniki na odpady medyczne, posiadają pokrywę pojemnika która jest szczelnie zatrzaskiwana na pojemniku głównym;c)  zaoferowane pojemniki na odpady medyczne, posiadają zamknięcie otworu pojemnika który jest zespolony z pokrywą pojemnika; Wykonawca nie udzielił odpowiedzi na wezwanie w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.07.2017r. do godziny 13:00 w odniesieniu do pozycji 1 – 6 w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym należy uznać, iż zaoferowane w części 2 (załącznik B do Formularza oferty) pojemniki nie spełniają podanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i funkcjonalnych produktu opisanych w SIWZ, dlatego też odrzucenie oferty w oparciu o powołaną podstawę prawną jest w pełni zasadne.

  6. Oferta Nr 2 Firmy Centrum Zaopatrzenia Medycznego „CEZAL” S.A. Wrocław , Oddz. w Krakowie, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający w części 2 (załącznik B do Formularza oferty) w pozycji 6 wymagał pojemnika na odpady medyczne, w którym zamknięcie otworu pojemnika musi być zespolone z pokrywą pojemnika a otwór wrzutowy musi być szczelnie zamykany po napełnieniu. W toku czynności badania ofert oraz całości posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji wynika, że pojemnik o pojemności 30 litrów nie posiada otworu wrzutowego. W związku z powyższym należy uznać, iż zaoferowany w części 2 (załącznik B do Formularza oferty) pojemnik nie spełnia podanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i funkcjonalnych produktu opisanych w , dlatego też odrzucenie oferty w oparciu o powołaną podstawę prawną jest w pełni zasadne.

  7. Oferta Nr 5 Firmy PPUH ENTEMED Krzysztof Cibor, ul. Wspólna 66 Sułkowice, 34-120 Andrychów została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    Zamawiający w części 2 (załącznik B do Formularza oferty) w pozycji 6 wymagał pojemnika na odpady medyczne, w którym zamknięcie otworu pojemnika musi być zespolone z pokrywą pojemnika a otwór wrzutowy musi być szczelnie zamykany po napełnieniu. W toku czynności badania ofert oraz nadesłanych przez Firmę Entemed kart katalogowych wynika, że pojemnik w pozycji 6 o pojemności 30 litrów nie posiada otworu wrzutowego.

    W związku z powyższym należy uznać, iż zaoferowany w części 2 (załącznik B do Formularza oferty) pojemnik nie spełnia podanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i funkcjonalnych produktu opisanych w SIWZ, dlatego też odrzucenie oferty w oparciu o powołaną podstawę prawną jest
    w pełni zasadne.

  8. Oferta Nr 6 Firmy PW Perspektywa Barbara Szczepaniec, os. Kalinowe 4, 31-812 Kraków została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    Zamawiający w części 2 (załącznik B do Formularza oferty) w pozycji 6 wymagał pojemnika na odpady medyczne, w którym zamknięcie otworu pojemnika musi być zespolone z pokrywą pojemnika a otwór wrzutowy musi być szczelnie zamykany po napełnieniu. W toku czynności badania ofert oraz całości posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji wynika, że pojemnik o pojemności 30 litrów nie posiada otworu wrzutowego.

    W związku z powyższym należy uznać, iż zaoferowany w części 2 (załącznik B do Formularza oferty) pojemnik nie spełnia podanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i funkcjonalnych produktu opisanych w SIWZ, dlatego też odrzucenie oferty w oparciu o powołaną podstawę prawną jest w pełni zasadne.

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji
    o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy
    z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

     


Powrót