Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ CM. Sprawa znak: 141.2711.40.2017

Załącznik opublikowano: 2017-08-29

Kraków, 29 sierpnia 2017 r.

 

Dotyczy:  Postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, pn.: „Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ CM, ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 572579-N-2017 z dnia 16 sierpnia 2017 r. („Postępowanie”)

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego zapadło następujące rozstrzygnięcie:

 

Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania

 

UZASADNIENIE

 

W Postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty, które zostały ocenione w następujący sposób:

 

Wykonawca/

Kryterium

Cena

Punkty cena

Energy Star

TCO

ISO 9001

USB C 3.1

Termin gwarancji

Suma

IT Business Group sp. z o.o.

411 262,80 zł

50

5

5

0

0

30

90

Progress Systemy Komputerowe sp. z o.o.

513 661,85 zł

40,0324

5

5

5

5

30

90,0324

Komputronik Biznes Sp. z o.o.

534 435,00 zł

38,4764

5

5

5

5

30

88,4764

 

Oferta Wykonawcy Progress Systemy Komputerowe sp. z o.o., której przyznano 90,0324 pkt. jest najkorzystniejszą ofertą złożoną w Postępowaniu, zgodnie z ustalonymi kryteriami wyboru i oceny ofert.

Cena  najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Progress Systemy Komputerowe sp. z o.o. wynosi 513 661,85 zł. Kwota jaką Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia wynosi 483 107,30 zł. Zgodnie z powyższym cena najkorzystniejszej oferty złożonej w Postępowaniu przekracza kwotę, którą Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zamówienia o 30 554,55 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zaistniała sytuacja wypełnia przesłanki do unieważnienia postępowania określone w przepisie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dlatego Zamawiający zobowiązany był unieważnić Postępowanie. Zamawiający niezwłocznie ogłosi kolejne postępowanie w celu udzielenia zamówienia.

Informacja o możliwości wniesienia odwołania: Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

 


Powrót