Załącznik do ogłoszenia


Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.46.2017

Załącznik opublikowano: 2017-09-26

Sprawa znak: 141.2711.46.2017                                                                                                                                 Kraków, dn. 26.09.2017r.

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.46.2017/29

 

SINMED Sp. z o.o.

ul. Toszecka 6

44-100 Gliwice

e-mail: biuro@sinmed.pl

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579), na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00 ogłoszonego w BZP pod nr 564796-N-2017 z dnia 07.08.2017r.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice, cena brutto dla cz. 1: 2 831,34 zł brutto.

Uzasadnienie:

Oferta Firmy SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice, wpłynęła, jako jedyna na realizację części 1 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia: 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt); termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia) – 40% - (40 pkt).

Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta przed upływem 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

Sprawa znak: 141.2711.46.2017                                                                                                                                 Kraków, dn. 21.09.2017r.

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.46.2017/26

 

Adresaci:

  1. TUTTOMED FARMACJA Sp. z o.o., os. Czecha 130/8, 61-292 Poznań, patrycja.mielczarek@tuttomed.pl

  2. SIS-MED Sp. z o.o., ul. Kolumny 226 lok 1, 93-613 Łódź, sismed@sismed.pl

  3. Centrum Zaopatrzenia Medycznego „CEZAL” S.A. – Wrocław Oddział Kraków, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, e-mail: krakow@cezal.com.pl

  4. Hurtownia Medyczna MEDIMIX S.C., ul. 11 Listopada 37, 38-300 Gorlice, e-mail: biuro@medimix.pl

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579), na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00 ogłoszonego w BZP pod nr 564796-N-2017 z dnia 07.08.2017r.

     

    INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 4 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: TUTTOMED FARMACJA Sp. z o.o., os. Czecha 130/8, 61-292 Poznań, cena brutto dla cz.4: 2 399,44 zł brutto.

    Uzasadnienie:

    Oferta Firmy TUTTOMED FARMACJA Sp. z o.o., os. Czecha 130/8, 61-292 Poznań, jest najkorzystniejsza w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ oraz otrzymała w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia: 100pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt); termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia) – 40% - (40 pkt).

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 4 zamówienia:

    Oferta firmy Centrum Zaopatrzenia Medycznego „CEZAL” S.A. – Wrocław Oddział Kraków, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia i otrzymała 77,8637 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 51,1971 pkt, termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia) – 40% - (26,6666 pkt).

    Oferta firmy SIS-MED Sp. z o.o., ul. Kolumny 226 lok 1, 93-613 Łódź spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia i otrzymała 83,4425 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 43,4425 pkt, termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia) – 40% - (40 pkt).

    Oferta firmy Hurtownia Medyczna MEDIMIX S.C., ul. 11 Listopada 37, 38-300 Gorlice, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    Zamawiający w zakresie części 4 w pozycji 4 wymagał: „Gaziki do dezynfekcji skóry, opakowanie: 100 sztuk”.

    Wykonawca w swojej ofercie, w załączniku D do Formularza oferty – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty – część 4, w pozycji nr 4 zaoferował gaziki „Prep-Pad” producenta Pharmaplast.

    Zamawiający pismem z dnia 04.09.2017r. wezwał Wykonawcę do wyjaśnień dokładnej nazwy, modelu, typu i symbolu dla zaoferowanych w części 4 w pozycji 4 gazików Prep-Pad.

    Wykonawca w dniu 07.09.2017r. przysłał wyjaśnienia, w których podał numer katalogowy dla zaoferowanych w części 4 w pozycji 4 gazików Prep-Pad.

    Zamawiający po numerze katalogowym dla pozycji 4 w zakresie części 4 tj. „Gaziki do dezynfekcji skóry, opakowanie: 100 sztuk” nie znalazł potwierdzenia parametru opisanego w załączniku D do Formularza oferty (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty – część 4), dla pozycji 4, w kolumnie „b”, tj.: „rozmiar (rozłożony): 60 mm x 32,5 mm (+/- 5 mm)”.

    Zamawiający pismem z dnia 11.09.2017r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia w zakresie części 4 dla pozycji 4 katalogów lub kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, potwierdzających spełnienie minimalnej jakości produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia, (wskazujących w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalających na ocenę zgodności oferowanych produktów, z wymaganiami SIWZ (w przypadkach braku opisanych wyżej dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów Wykonawca mógł złożyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia).

    Do wyznaczonego dnia tj.  do dnia 13.09.2017r. do godziny 14:00, Wykonawca nie dostarczył wymaganego uzupełnienia. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o powołaną podstawę prawną zobowiązany był do odrzucenia oferty firmy Hurtownia Medyczna MEDIMIX S.C., ul. 11 Listopada 37, 38-300 Gorlice, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

     

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego
    i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

     

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

Sprawa znak: 141.2711.46.2017                                                                                                                                 Kraków, dn. 13.09.2017r.

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.46.2017/21

 

Adresaci:

  1. TUTTOMED FARMACJA Sp. z o.o., os. Czecha 130/8, 61-292 Poznań, patrycja.mielczarek@tuttomed.pl

  2. SIS-MED Sp. z o.o., ul. Kolumny 226 lok 1, 93-613 Łódź, sismed@sismed.pl

     

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579), na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00 ogłoszonego w BZP pod nr 564796-N-2017 z dnia 07.08.2017r.

     

    INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 11 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

     

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 11 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: SIS-MED Sp. z o.o., ul. Kolumny 226 lok 1, 93-613 Łódź, cena brutto dla cz.11: 1 966,03 zł brutto.

     

    Uzasadnienie:

    Oferta Firmy SIS-MED Sp. z o.o., ul. Kolumny 226 lok 1, 93-613 Łódź, jest najkorzystniejsza w zakresie części 11 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ oraz otrzymała w zakresie części 11 przedmiotu zamówienia: 100pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt); termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia) – 40% - (40 pkt).

     

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 11 zamówienia:

    Oferta firmy TUTTOMED FARMACJA Sp. z o.o., os. Czecha 130/8, 61-292 Poznań, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    Uzasadnienie decyzji Zamawiającego wynika z faktu, iż Wykonawca w swojej ofercie, w załączniku K do Formularza oferty (część 11 przedmiotu zamówienia) w kolumnie „f“, w pozycjach: 3 i 4 podał po dwóch producentów dla zaoferowanych produktów. W konsekwencji nie wskazał jednoznacznie co stanowi przedmiot jego oferty w tych pozycjach, czym nie spełnił wymagań SIWZ dotyczących wskazania producenta oferowanego materiału.

    Zauważyć należy, iż zgodnie z pkt 3) ppkt 1.7 SIWZ, Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych, natomiast treść oferty Wykonawcy wskazuje jednoznacznie na zaoferowanie w przywołanych pozycjach równocześnie w każdej produktów dwóch producentów, co prowadzi do stwierdzenia, iż oferta jest niezgodna z treścią SIWZ.

    W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o powołaną podstawę prawną zobowiązany był do odrzucenia oferty firmy TUTTOMED FARMACJA Sp. z o.o., os. Czecha 130/8, 61-292 Poznań, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

     

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego
    i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

     

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

 

Sprawa znak: 141.2711.46.2017                                                                                                                                 Kraków, dn. 12.09.2017r.

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.46.2017/20

 

Adresaci:

  1. Hurtownia Farmaceutyczna MEDIFARM Sp. z o.o., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, biuro@medifarm.pl

  2. SIS-MED Sp. z o.o., ul. Kolumny 226 lok 1, 93-613 Łódź, sismed@sismed.pl

     

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579), na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00 ogłoszonego w BZP pod nr 564796-N-2017 z dnia 07.08.2017r.

     

    INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 6 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

     

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 6 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: Hurtownia Farmaceutyczna MEDIFARM Sp. z o.o., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, cena brutto dla cz.6: 4 553,63 zł brutto.

     

    Uzasadnienie:

    Oferta Firmy Hurtownia Farmaceutyczna MEDIFARM Sp. z o.o., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, jest najkorzystniejsza w zakresie części 6 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 6 przedmiotu zamówienia: 100pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt); termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia) – 40% - (40 pkt).

     

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 6 zamówienia:

     

    Oferta firmy SIS-MED Sp. z o.o., ul. Kolumny 226 lok 1, 93-613 Łódź spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ w zakresie części 6 przedmiotu zamówienia i otrzymała 86,1073 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 46,1973 pkt, termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia) – 40% - (40 pkt).

     

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego
    i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

     

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

 

Sprawa znak: 141.2711.46.2017                                                                                                                                 Kraków, dn. 06.09.2017r.

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.46.2017/15

Baltrade Sp. z o.o.

ul. Kartuska 493

80-298 Gdańsk

e-mail: ehandel@hurt.com.pl

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015. poz. 2164 z późn. zm.), na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00 ogłoszonego w BZP pod nr 564796-N-2017 z dnia 07.08.2017r.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 5 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: Baltrade Sp. z o.o. ul. Kartuska 493, 80-298 Gdańsk, cena brutto dla cz. 5: 625,10 zł brutto.

Uzasadnienie:

Oferta Firmy Baltrade Sp. z o.o. ul. Kartuska 493, 80-298 Gdańsk, wpłynęła, jako jedyna na realizację części 5 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia: 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt); termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia) – 40% - (40 pkt).

Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta przed upływem 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

 

Sprawa znak: 141.2711.46.2017                                                                                                Kraków, dn. 31.08.2017r.

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.46.2017/10

SINMED Sp. z o.o.

ul. Toszecka 6

44-100 Gliwice

e-mail: biuro@sinmed.pl

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015. poz. 2164 z późn. zm.), na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00 ogłoszonego w BZP pod nr 564796-N-2017 z dnia 07.08.2017r.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 8 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice, cena brutto dla cz. 8: 861,00 zł brutto.

 

Uzasadnienie:

Oferta Firmy SINMED Sp. z o.o., ul. Toszecka 6, 44-100 Gliwice, wpłynęła, jako jedyna na realizację części 8 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 8 przedmiotu zamówienia: 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt); termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia) – 40% - (40 pkt).

 

Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta przed upływem 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.

 

Sprawa znak: 141.2711.46.2017                                                                                                Kraków, dn. 30.08.2017r.

Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.46.2017/7

 

SARSTEDT Sp. z o.o.

ul. Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego

05-082 Stare Babice

e-mail: info.pl@sarstedt.com

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015. poz. 2164 z późn. zm.), na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00 ogłoszonego w BZP pod nr 564796-N-2017 z dnia 07.08.2017r.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 7 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 7 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy: SARSTEDT Sp. z o.o., ul. Warszawaska 25 Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice, cena brutto dla cz. 7: 1 749,60 zł brutto.

 

Uzasadnienie:

Oferta Firmy SARSTEDT Sp. z o.o., ul. Warszawaska 25 Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice, wpłynęła, jako jedyna na realizację części 7 przedmiotu zamówienia, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała w zakresie części 7 przedmiotu zamówienia: 100 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt); termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia) – 40% - (40 pkt).

 

Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta przed upływem 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.




Powrót