Załącznik do ogłoszenia


Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.42.2017

Załącznik opublikowano: 2017-09-06

Kraków, dnia 06.09.2017 r.

Sprawa znak: 141.2711.42.2017
Nr wew. pisma: 141.2711.42.2017/6

wg rozdzielnika

 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANA TREŚCI SWIZ I OGŁOSZENIA

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164z pózn. zm.) na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, ogłoszonego w BZP nr 571785-N-2017 w dniu 16.08.2017r. oraz zmienionego pod nr 500017079-N-2017 z dnia 23-08-2017 r. oraz zmienionego pod nr 500018361-N-2017 z dnia 25-08-2017 r. oraz zmienionego pod nr 500020351-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.


Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela poniżych odpowiedzi oraz informujemy o zmianie terminu składania i otwarcia ofert, który zostaje przesunięty na dzień 11.09.2017r., przy czym godziny i miejsca nie ulegają zmianie.

PYTANIE NR 1 z dnia 06.09.2017r.:

W pozycji 45 Zamawiający wymaga tuszu 6656AE.

W pozycji 54 Zamawiający wymaga tuszu C6656AE.

To ten sam tusz, tylko że w pozycji 54 podany jest pełny symbol.

ODPOWIEDŹ:

Zamawiający w załączniku A do formularza oferty łączy produkty dublujące się, jednocześnie zaznacza, że zmianie ulega numeracja przedmiotu zamówienia. (stary numer 54 – nowy numer 53)

Zamawiający zmienia zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie, tj. zmienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (załącznik A do formularza oferty) zgodnie z późniejszymi zapisami. Pozostałe zapisy SIWZ zostają bez zmian.

PYTANIE NR 2 z dnia 06.09.2017r.:

W pozycji 59 Zamawiający wymaga tuszu C8765EE

W pozycji 71 Zamawiający wymaga materiału o symbolu CB331EE, czyli dwóch tuszy C8765EE.

ODPOWIEDŹ:

Zamawiający w pozycji 71 (stary numer 71 – nowy numer 70) wymaga zestawu 2 wkładów atramentowych czarnych (wydajność 450str. pojemność 11ml każdy) o symbolu CB331EE, jedno opakowanie zawierające dwa wkłady. W związku z tym Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

PYTANIE NR 3 z dnia 06.09.2017r.:

W pozycji 60 Zamawiający wymaga tuszu C8766EE

W pozycji 72 Zamawiający wymaga materiału o symbolu CB332EE, czyli dwóch tuszy C8766EE.

ODPOWIEDŹ:

Zamawiający w pozycji 72 (stary numer 72 – nowy numer 71) wymaga zestawu 2 wkładów atramentowych trójkolorowych (wydajność 300str. każdy) o symbolu CB332EE, jedno opakowanie zawierające dwa wkłady. W związku z tym Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Jednocześnie Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:

  1. pkt. 11) ppkt. 1, 3 oraz 6 SIWZ na następujące brzmienie:

 

  1. Oferty należy składać w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 246, do dnia 11 września 2017 r. do godz. 11:00.

  1. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 11)1. SIWZ, która będzie posiadać następujące oznaczenia: „Oferta w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, sprawa znak 141.2711.42.2017 - nie otwierać przed dniem 11 września 2017r. godz. 11:15.” oraz opatrzyć kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy.

  1. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 11 września 2017 r. o godzinie 11:15 w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 246.

  1. pkt. 13) ppkt. 5 oraz 7 SIWZ na następujące brzmienie:

    1. Punkty przyznawane za kryterium jakość będą liczone wg następującego wzoru:

J = (Jz : 420) x 100

gdzie: do

J - liczba punktów przyznana danej ofercie za jakość,

Jz – ilość zaoferowanych oryginalnych materiałów eksploatacyjnych w badanej ofercie.

Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium jakości wynosi 100 (w przypadku zaoferowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych dla wszystkich 420 pozycji).

  1. Punkty przyznawane za kryterium produkty ekologiczne będą liczone wg następującego wzoru:

Ek = (Ekz : 420) x 100

gdzie: do

Ek - liczba punktów przyznana danej ofercie za produkty ekologiczne,

Ekz – ilość zaoferowanych produktów ekologicznych w badanej ofercie.

Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium produkty ekologiczne wynosi 100 (w przypadku zaoferowania produktów ekologicznych dla wszystkich 420 pozycji).

  1. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty załącznik A do formularza oferty być powinno:

Lp.

Przedmiot zamówienia

ilość

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

53

CART HP C6656AE 56 black 450 str. 19ml

18

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

59

CART HP C8766EE 343 kolor 300 str.

1

(...)

(...)

(...)

(...)

(...)

 

Niniejsze zapytania i odpowiedzi oraz zmiany treści SIWZ stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ich wyniku zmienione zostało ogłoszenie o zamówieniu, a Zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej:

- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY (załącznik A do formularza oferty) po zmianach z dnia 06.09.2017r.

Pozostałe zapisy SIWZ i ogłoszenia pozostają bez zmian.

 


Powrót