Załącznik do ogłoszenia


Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.52.2017

Załącznik opublikowano: 2017-09-12

Sprawa znak: 141.2711.52.2017
Nr wewnętrzny pisma: 141.2711.52.2017/2

Kraków, dnia 12.09.2017r.

według rozdzielnika
 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579), na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i zużywalnych dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, ogłoszonego w BZP pod numerem 584642-N-2017 z dnia 07.09.2017 r.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło następujące pytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

PYTANIE NR 1 z dnia 11.09.2017r.:

Załącznik C – część 3, pozycja nr 1:

Czy Zamawiający wydzieli do osobnej części pozycję nr 1?

ODPOWIEDŹ nr 1:

Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielenie do osobnej części pozycji nr 1 w zakresie części 3 (załącznik C do Formularza oferty) ze względów organizacyjnych i niewielką wartość zamówienia tej części. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

PYTANIE NR 2 z dnia 11.09.2017r.:

Dotyczy §7 ust. 3.1 wzoru umowy:

Zwracamy się z prośbą o wyrażenie zgody na zmniejszenie wysokości kar umownych do 2% wynagrodzenia umownego brutto za dana partię za każdy dzień opóźnienia.

ODPOWIEDŹ nr 2:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmniejszenie wysokości kar umownych do 2% wynagrodzenia umownego brutto za daną partię za każdy dzień opóźnienia. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

PYTANIE NR 3 z dnia 11.09.2017r.:

Dotyczy §7 ust. 3.2 wzoru umowy:

Zwracamy się z prośbą o wyrażenie zgody na naliczanie kar umownych od kwoty brutto niezrealizowanej części umowy.

ODPOWIEDŹ nr 3:

Zamawiający nie wyraża zgody na naliczanie kar umownych od kwoty brutto niezrealizowanej części umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

PYTANIE NR 4 z dnia 11.09.2017r.:

Dotyczy części 1:

Czy Zamawiający zgodnie z wytycznymi Normy CLSI H1-A5 pkt. 5.1., która stwierdza, iż w przypadku używania elementów systemu pochodzących od różnych producentów obowiązek potwierdzenia ich kompatybilności spoczywa na użytkowniku („user must validate” a nie wystarczy tylko przyjąć oświadczenie dostawcy); Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy systemu do próżniowego pobierania krwii pochodziły od jednego producenta?

Jeśli tak, prosimy o podanie z elementami jakiego systemu będą używane wymienione w części 1 produkty.

ODPOWIEDŹ nr 4:

Zamawiający informuje, że dopuszcza systemy różnych producentów, niemniej wymaga, aby wszystkie elementy, oferowanego przez Wykonawcę, systemu do próżniowego pobierania krwi pochodziły od jednego producenta i były ze sobą kompatybilne zgodnie z wytycznymi Normy CLSI H1-A5 pkt. 5.1. Jednocześnie Zamawiający informuje, że aktualnie posiada elementy systemu do próżniowego pobierania krwi BD Vacutainer.

PYTANIE NR 5 z dnia 11.09.2017r.:

Dotyczy części 1, poz.1:

Czy Zamawiający może doprecyzować, czy przez sformułowanie „- ostrze igły zawiera osłonkę” ma na myśli igłę bezpieczną, z zabezpieczeniem ostrza umieszczonym na nasadzie igły, czy może zwykłą igłę systemową osłonietą nakładką ściaganą przed użyciem igły?

ODPOWIEDŹ nr 5:

Zamawiający przez sformułowanie „ostrze igły zawiera osłonkę” wymaga tradycyjnej igły systemowej osłoniętej nakładką ściąganą przed użyciem igły. Zamawiający nie dopuszcza „igły bezpiecznej”.

PYTANIE NR 6 z dnia 11.09.2017r.:

Dotyczy części 1, poz.1:

Jeśli zamawiający oczekuje zaoferowania igły bezpiecznej, prosimy o dopuszczenie igły o długości 32mm.

ODPOWIEDŹ nr 6:

Zamawiający nie dopuszcza „igły bezpiecznej”.

PYTANIE NR 7 z dnia 11.09.2017r.:

Czy w celu miarkowania kar umownych Zamawiający dokona modyfikacji postanowień projektu przyszłej umowy w zakresie zapisów § 7 ust. 3.1 i doda zapis, że "... łączna wysokość kary umownej nie może wynosić 5 % wartości dostawy."

ODPOWIEDŹ nr 7:

Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację wzoru umowy w zakresie zapisów § 7 ust. 3.1 i doda zapis, że "... łączna wysokość kary umownej nie może wynosić 5 % wartości dostawy." Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

PYTANIE NR 8 z dnia 11.09.2017r.:

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisów wzoru umowy w § 7 ust. 3.2 poprzez zapis o ewentualnej karze za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wartości NIEZREALIZOWANEJ części przedmiotu umowy?

ODPOWIEDŹ nr 8:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów wzoru umowy w § 7 ust. 3.2 poprzez zapis o ewentualnej karze za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wartości NIEZREALIZOWANEJ części przedmiotu umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

 

Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w ich wyniku nie zmieniono ogłoszenia o zamówieniu. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.




Powrót