Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputera przenośnego do opracowania wyników badań w Klinice Chirurgii Klatki Piersiowej UJ CM. Sprawa znak: 141.2711.51.2017

Załącznik opublikowano: 2017-10-26

Ogłoszenie nr 500049746-N-2017 z dnia 26-10-2017 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Dostawa komputera przenośnego do opracowania wyników badań w Klinice Chirurgii Klatki Piersiowej UJ CM.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580195-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. Św. Anny  12, 31-008   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputera przenośnego do opracowania wyników badań w Klinice Chirurgii Klatki Piersiowej UJ CM.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.51.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputera przenośnego do opracowania wyników badań w Klinice Chirurgii Klatki Piersiowej UJ CM. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację sprzętu komputerowego, tj. konfigurację, parametry techniczne i funkcjonalne, warunki wymagane dla przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.2.1 Dostawę jednej sztuki komputera przenośnego wraz z transportem do Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej UJ CM, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków. 1.2.2 Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu. 1.2.3 Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 1 do wzoru umowy). 1.2.4 Dostarczenie wraz z komputerem oprogramowania systemowego, urządzeniowego i instalacyjnego na nośnikach CD/DVD lub wgranych na dysku twardym urządzenia, a także instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej. 1.2.5 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości *warunek dodatkowo punktowany. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. 1.2.6 Serwis: typu door-to-door lub z opcją on-site (na miejscu, u użytkownika). Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji, dla danego zadania, wynosi max. 24 godziny w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego (przez czas reakcji rozumiany jest przyjazd serwisanta do siedziby Użytkownika i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu na miejscu. 1.2.7 Czas usunięcia wady, dla danego zadania, wynosi do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia (zgłoszenie za pomocą faksu, e-mail, lub telefonicznie). Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. 1.2.8 Dostarczenie karty gwarancyjnej w wersji papierowej oraz realizowanie gwarancji poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. 1.3 Dostawa musi być zrealizowana w terminie maksymalnie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem min. 2 dni roboczych. 1.5 Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 1.6 Oferowany sprzęt musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 655 z późn. zm.). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenie i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego urządzenia, jego elementów i wyposażenia oraz parametrów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, katalogowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 14 dni roboczych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-6
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 4435.18
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Komputronik Biznes Sp. z o.o.
Email wykonawcy: piotr.okarmus@komputronik-biznes.pl
Adres pocztowy: ul. Wołczyńska 37
Kod pocztowy: 60-003
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6993.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6993.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6993.78
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 


Powrót