Załącznik do ogłoszenia


Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.70.2017

Załącznik opublikowano: 2017-11-06

  

Kraków, dnia 06.11.2017 r

 

Sprawa znak: 141.2711.70.2017

Nr wew. pisma: 141.2711.70.2017/2

 

 

 

ZAPYTANIE I ODPOWIEDŹ

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 606222-N-2017 z dnia 24.10.2017 r., zmienionego ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 500053239-N-2017 z dnia 03.11.2017r.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło zapytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zapytanie z dnia 06.11.2017 r.

Aktualny zapis w SIWZ w postaci (Zamawiający wymaga podania w formularzu oferty znaku towarowego, marki lub producenta zaoferowanych produktów, modelu, symbolu jeżeli posiada) nie określi dokładnie oferowanego produktu. W związku z powyższym wnosimy
o zmianę zapisu SIWZ na Zamawiający wymaga podania w formularzu oferty opisu produktu, producenta oraz modelu.

Odpowiedź z dnia 06.11.2017 r.

Zamawiający informuję, że podany w SIWZ w punkcie 3 zapis o treści:

„Zamawiający wymaga podania w formularzu oferty znaku towarowego, marki lub producenta zaoferowanych produktów, modelu, symbolu jeżeli posiada a także załączenia do najwyżej wypunktowanej oferty zdjęć wszystkich oferowanych produktów w wersji elektronicznej np. na płycie CD lub kolorowy wydruk A4 (fotografie muszą być czytelne, tj. pozwalające w sposób jednoznaczny identyfikować zaoferowany produkt, logo lub nazwę producenta)”

dlatego też, w przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę odpowiadającą powyższym wymaganiom, to w jednoznaczny i wystarczający sposób pozwoli na zidentyfikowanie i sprawdzenie zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów składających się na przedmiot zamówienia.

Zamawiający informuje ponadto, iż powyższe zapytanie i odpowiedź stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w ich wyniku nie ulega zmianie ogłoszenie
o zamówieniu. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

Zamawiający przypomina ponadto, iż termin składania i otwarcia ofert został przesunięty zmianą z dnia 03.11.2017 r. na dzień 08 listopada 2017 r.

 


Powrót