Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw źródeł światła w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie wraz z odbiorem i utylizacją zużytych. Sprawa znak: 141.2711.67.2017.

Załącznik opublikowano: 2017-11-21

Sprawa znak: 141.2711.67.2017                                                                                Kraków, dnia  21.11.2017r.

Nr wew. pisma: 141.2711.67.2017/7

Adresaci:

  1. FOR LIGHT S.C. Jarosław Klicki, Małgorzata Klicka, ul. Kędzierzyńska 17/5, 41-902 Bytom, e-mail: grzegorznowak@forlight.com.pl

  2. LEMAR Electric Sp. z o.o., ul. Katowicka 104, 41-400 Mysłowice, e-mail: magdalena.kliminska@lemarelectric.pl

  3. Firma Handlowa Pekar Piotr Miszkurka, Jerzy Dziedzic, Maria Miszkurka Spółka Jawna, ul. Isep 16, 31-588 Kraków, e-mail: p.miszkurka@pekar.krakow.pl

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r poz. 1579), na sukcesywną dostawę źródeł światła w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie wraz z odbiorem i utylizacją zużytych, ogłoszonego w BZP pod nr 605874-N-2017 z dnia 23.10.2017r.

     

    INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: FOR LIGHT S.C. Jarosław Klicki, Małgorzata Klicka, ul. Kędzierzyńska 17/5, 41-902 Bytom, cena brutto: 45 222,18 zł.

    Uzasadnienie:

    Oferta firmy FOR LIGHT S.C. Jarosław Klicki, Małgorzata Klicka, ul. Kędzierzyńska 17/5, 41-902 Bytom, jest najkorzystniejsza, spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała:łącznie: 98,8000  pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 60,0000 pkt, okres trwałości źródeł światła: – 40% (38,8000 pkt)).

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert:

    Oferta firmy LEMAR Electric Sp. z o.o., ul. Katowicka 104, 41-400 Mysłowice spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała łącznie: 45,9412 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 35,5412 pkt, okres trwałości źródeł światła: – 40% (10,4000 pkt)).

    Oferta firmy Firma Handlowa Pekar Piotr Miszkurka, Jerzy Dziedzic, Maria Miszkurka Spółka Jawna, ul. Isep 16, 31-588 Kraków spełnia wszystkie wymagania i warunki Zamawiającego opisane w SIWZ i otrzymała łącznie: 91,3850 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60 % - 54,1850 pkt, okres trwałości źródeł światła: – 40% (37,2000 pkt)).

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

     

    Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.


Powrót