Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM, 141.2711.87.2017

Załącznik opublikowano: 2017-12-22

Kraków, dnia 22.12.2017r.

Sprawa znak: 141.2711.87.2017

Nr wew. pisma 141.2711.87.2017/8

 

Adresaci:

1) PWH WIP – Małgorzata Szczepanik-Grzywocz ul. Wł. Reymonta 23, 44-200 Rybnik
2) IT Business Group sp. z o.o., ul. Rydlówka 42C/5, 30-363 Kraków
3) Progress Systemy Komputerowe sp. z o.o., Al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM ogłoszonego w BZP nr 626030-N-2017 z dnia 2017-12-01 r.

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

w zakresie przedmiotu zamówienia
 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w  Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie przedmiotu zamówienia została wybrana oferta Nr 3 Firmy: Progress Systemy Komputerowe sp. z o.o., Al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków.

Uzasadnienie:

Oferta Nr 3 Firmy: Progress Systemy Komputerowe sp. z o.o., Al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków jest najkorzystniejszą ofertą która wpłynęła na realizację przedmiotu zamówienia. Oferta jest poprawna oraz spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego.
W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 100,00 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt), kryterium okres gwarancji (minimum 12 miesięcy): - 10% (10,00 pkt.), kryterium termin dostawy (max. 10 dni roboczych) - 30% (30,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 179 272,50 zł brutto, udzielony okres gwarancji to 36 miesięcy, termin dostawy to 7 dni roboczych.

Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w postepowaniu:

Oferta Nr 1 Firmy PWH WIP – Małgorzata - Szczepanik Grzywocz ul. Wł. Reymonta 23, 44-200 Rybnik, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 95, 5767 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (55,5767 pkt), kryterium okres gwarancji (minimum 12 miesięcy): - 10% (10,00 pkt.), kryterium termin dostawy (max. 10 dni roboczych) - 30% (30,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 193 540,50 zł brutto, udzielony okres gwarancji to 36 miesięcy, termin dostawy to 7 dni roboczych.

Oferta Nr 2 IT Business Group sp. z o.o., ul.Rydlówka 42C/5, 30-363 Kraków, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 99,7091pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (59,7091 pkt), kryterium okres gwarancji (minimum 12 miesięcy): - 10% (10,00 pkt.), kryterium termin dostawy (max. 10 dni roboczych) - 30% (30,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 180 145,80 zł brutto, udzielony okres gwarancji to 36 miesięcy, termin dostawy to 7 dni roboczych.

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie przedmiotu zamówienia. 

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 31.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Powrót