Załącznik do ogłoszenia


Sukcesywne dostawy projektorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.92.2017

Załącznik opublikowano: 2018-01-05

Sprawa znak: 141.2711.92.2017                                                         Kraków, dnia 05.01.2018r.

Nr wew. pisma: 141.2711.92.2017/1

 

ZMIANA TREŚCI SIWZ

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz.1579 z późn. zm.) na sukcesywne dostawy projektorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, ogłoszonego w BZP nr 501122-N-2018 w dniu 04.01.2018r.

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje, iż zmianie uległa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

 

W załączniku B do Formularza oferty – Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, na następujące brzmienie:

(...)

2.  Projektor P2  -  projektor multimedialny mobilny.

(...)

(...)

14.2 Minimalny  okres gwarancji na projektor: 24 miesiące z uwzględnieniem, iż jest to parametr dodatkowo punktowany.

14.3 Parametr dodatkowo punktowany – okres gwarancji projektora:

  • 24 miesiące- 0 pkt
  • 36 miesięcy lub więcej- 50 pkt

Do oceny oferty Zamawiający przyjmie długość gwarancji wskazaną w pkt 1a formularza oferty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższa zmiana treści SIWZ wraz z załącznikiem, stanowi jej integralną część oraz nie powoduje zmiany ogłoszenia o zamówieniu, a przy tym z uwagi na jej zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP. Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

Ponadto Zamawiający informuje, że zamieścił na swojej stronie internetowej:

- Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane (załącznik B do formularza oferty) po zmianach z dnia 05.01.2018r.

 

 

 

 

 

 


Powrót