Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum. Sprawa znak: 141.2711.93.2017

Załącznik opublikowano: 2018-04-25

Polska-Kraków: Usługi sprzątania budynków

2018/S 080-179435

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
ul. św. Anny 12
Kraków
31-008
Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Tel.: +48 124332730
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Faks: +48 123983701
Kod NUTS: PL213

Adresy internetowe:

Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum.

 

Numer referencyjny: 141.2711.93.2017
II.1.2)Główny kod CPV
90911200
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum.

Miejscem sukcesywnego świadczenia usług są: Obiekt Dydaktyczny Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12, Kraków o pow. 2851,40 m2, Instytut Pielęgniarstwa i Położnictwa Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Kopernika 25, Kraków o pow. 1353,49 m2, Katedra Anatomii Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Kopernika 12,Kraków o pow. 2507,90 m2, Budynki Jednostek Administracyjnych UJ CM, ul. Kopernika 19 B i 19E, Kraków o pow. 340,09 m2, Centrum Dydaktyczno – Kongresowe Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, Kraków o pow. 5358,66 m2, Biblioteka Medyczna, Morawica 356 o pow. 1780,00 m2.

Łączna powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi 14 191,54 m2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy oraz wykaz prac do wykonania zawiera Załącznik Nr 1 do umowy (tożsamy z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ).

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 1 720 036.02 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

WNZ UJ CM Kraków, IPiP WNZ UJ CM Kraków, Katedra Anatomii WL UJ CM Kraków, Budynki Jednostek Adm. UJCM Kraków, Centrum Dydaktyczno-Kongresowe WL UJCM Kraków, Biblioteka Medyczna Morawica 356.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum.

1.1 Miejscem sukcesywnego świadczenia usług są: Obiekt Dydaktyczny Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12,Kraków o pow. 2851,40 m2, Instytut Pielęgniarstwa i Położnictwa Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Kopernika 25, Kraków o pow. 1353,49 m2, Katedra Anatomii Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Kopernika 12,Kraków o pow. 2507,90 m2, Budynki Jednostek Administracyjnych UJ CM, ul. Kopernika 19 B i 19E, Kraków o pow. 340,09 m2, Centrum Dydaktyczno – Kongresowe Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. św. Łazarza 16, Kraków o pow. 5358,66 m2, Biblioteka Medyczna, Morawica 356 o pow. 1780,00 m2

1.2 Łączna powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi 14 191,54 m2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy oraz wykaz prac do wykonania zawiera Załącznik Nr 1 do umowy (tożsamy z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ). 1.3 Zamówienie obejmuje wykonywanie usług sprzątania przy pomocy sprzętu, urządzeń, narzędzi i środków czystości Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią liczbę osób do sprzątania gwarantującą należyte wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonywania prac z uwzględnieniem godzin pracy w obiekcie i jego specyfiki opisanych w treści SIWZ. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi jego zakresy, ilości, sposoby realizacji i wymagania z tym związane, opisane są w załączniku Nr 1 do wzoru umowy, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrywania pomieszczeń Zamawiającego w materiały sanitarne wymienione w załączniku Nr 1 do wzoru umowy stanowiącego integralną część SIWZ. 1.6 Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi posiadać odpowiedne urządzenia i narzędzia umożliwiające należyte wykonanie usługi, tj. zalecane odkurzacze piorącę, maszyny szorująco – czyszczące, maszyny do czyszczenia schodów ruchomych, odkurzacze oraz niezbędne materiały i środki. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania takiej ilości sprzętu, materiałów i środków, która gwarantuje należyte wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca dostosuje ilość sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy do zakresu wymaganego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do wzoru umowy.1.7 Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w zakresie do 20 % wartości szacunkowej zamówienia na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Zakres usług podobnych (powtarzających) może obejmować w szczególności usługi sprzątania obiektów użyteczności publicznej wraz z materiałami. 2.Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.5.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. sukcesywnie przez okres 24 miesięcy planowanych od dnia 1.5.2018 r. do dnia 30.4.2020 r.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin płatnosci / Waga: 10
Kryterium kosztu - Nazwa: Aspekty społeczne -zatrudnienie osób bezrobotnych / Waga: 30
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin wykonania zamówienia sukcesywnie przez okres 24 miesięcy planowanych od dnia 1.5.2018 r. do dnia 30.4.2020 r. lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta.

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 036-079124
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 141.2711.93.2017
Nazwa:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum.

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
10/04/2018
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 6
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Clar System S.A.
ul. Janickiego 20b
Poznań
60-542
Polska
Tel.: +48 616601125
E-mail: przetargi@clarsystem.pl
Faks: +48 616220622
Kod NUTS: PL415
Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 720 036.02 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 257 256.32 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
23/04/2018


Powrót