Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.18.2018

Załącznik opublikowano: 2018-05-02

Ogłoszenie nr 500096602-N-2018 z dnia 02-05-2018 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532516-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500062925-N-2018

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. Św. Anny  12, 31-008   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Ulczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
141.2711.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.2 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach A, B, C, D do formularza oferty ilości zamawianych produktów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego brutto, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych produktów, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 50% całkowitej kwoty umownej brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych asortymentów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w załącznikach A, B, C, D pod warunkiem nie przekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto. 1.3 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę jednorazowych materiałów zużywalnych (wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania zawierają kalkulacje cenowe tj. załączniki A, B, C, D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ (plik w formacie Excel), odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia: 1.5.1 część 1 – rękawiczki 1.5.2 część 2 – pojemniki na odpady 1.5.3 część 3 – butelki 1.5.4 część 4 – szalki Petriego 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Zakres realizacji i sposobu wykonania zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia: 1.7.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień: - za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną, bezpośrednio w siedzibie Wykonawcy, składanych przez Dział Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach 7: 30 – 15: 30, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.7.2 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamówione jednorazowe materiały zużywalne w terminie: cz. 1 – maksymalnie do 5 dni roboczych; cz. 2 – maksymalnie do 7 dni roboczych, cz. 3 – maksymalnie do 10 dni roboczych; cz. 4 – maksymalnie do 10 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od momentu złożenia zamówienia * warunek dodatkowo punktowany (dzień złożenia zamówienia), z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ, w godzinach 8:00-14:00 oraz na wskazane adresy przez Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.7.3 Realizację sukcesywnych dostaw pod adres oraz do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego przy składaniu danego zamówienia, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.7.4 Przy realizacji zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż: a) poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (ul. Św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska, ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Prądnicka, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia; b) Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianych artykułów; zamówienia będą składane na bieżąco w ramach aktualnego zapotrzebowania danej jednostki organizacyjnej UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia; c) transport przedmiotu zamówienia każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia) a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SIWZ przez Dział Zaopatrzenia Sekcję Zakupów UJ CM, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia; 1.7.5 Termin ważności jednorazowych materiałów zużywalnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, odpowiednio w odniesieniu do części 1, 3, 4 przedmiotu zamówienia. 1.7.6 Dostarczane artykuły winny posiadać oryginalne opakowanie producenta oraz powinny być konfekcjonowane w wymaganej ilości w jednym opakowaniu. Niedopuszczalnym jest dostarczenie kilku opakowań produktów w celu uzyskania wymaganej przez Zamawiającego ilości. Jednorazowe materiały zużywalne muszą być oznakowane w sposób czytelny nazwą oraz terminem ważności na opakowaniu (cz. 2 pojemniki nie posiadają terminu ważności) pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.7.7 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (Załączniki A, B, C, D do Formularza oferty): nazwy producenta lub marki oraz numeru katalogowego artykułu, jeśli występuje, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.7.8 W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych jednorazowych materiałów zużywalnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na produkt wolny od wad, na swój koszt, w terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.7.9 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru stanowiącego przedmiot umowy, Zamawiający dopuszcza wymianę na jego odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia Stron, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.7.10 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.7.11 Wykonawca zobowiązuje się informować UJ CM o bieżących promocjach, Zamawiający w ramach realizacji umowy ma prawo do uzyskania obniżonej ceny na produkty opisane w przedmiocie zamówienia na podstawie ofert promocyjnych/ kodów promocji. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych podanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik do umowy w przypadku bieżących promocji stosowanych przez Wykonawcę na produkty objęte przedmiotem umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.7.12 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia sukcesywnie w okresie 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do wcześniejszego rozpoczęcia wykonywania umowy przez niego w przypadku wygaśnięcia uprzedniej umowy na dostawę jednorazowych materiałów zużywalnych. Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o zmianie przedmiotowego terminu z tygodniowym wyprzedzeniem, odpowiednio w odniesieniu do części 2, 3, 4 przedmiotu zamówienia. 1.7.13 Dostarczanie faktur do Działu Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Termin zapłaty faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia ustala się minimum 21 dni do max 30 dni kalendarzowych * warunek dodatkowo punktowany z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ, od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Działu Zaopatrzenia, Sekcja Zakupów, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.8 W części 1 RĘKAWICZKI w poz. 4 i 9, Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia podał oprócz opisu, nazwę handlową i producenta/markę przedmiotu zamówienia wyłącznie w celu określenia konfekcjonowania, sterylności, cech i parametrów jakościowych wymaganego produktu, jakim powinien odpowiadać zamówiony produkt. Wskazanie producenta nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę i zostało podane ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się realizowane przez zamawiającego badania oraz posiadane urządzenia. 1.9 Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie jako przykład wyrobu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia; w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę wyrób równoważny będzie spełniał minimum wymogów jakie oczekuje Zamawiający tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w SIWZ. Asortyment zaproponowany, jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami od założonych przez Zamawiającego co należy udokumentować w sposób nie budzący żadnych wątpliwości, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.10 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A, B, C, D do Formularza oferty zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania. W razie wątpliwości, co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz do wyjaśnień Wykonawcy w toku postępowania, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.11 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia, który jest równy okresowi ważności (przydatności) każdego produktu w dacie dostawy do Zamawiającego, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy, (jeśli posiada) (cz. 2 – pojemniki – nie posiadają terminu ważności), odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5
 
Dodatkowe kody CPV: 38437000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Część 3 – butelki
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 3 przedmiotu zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: Oferta Firmy: SARSTEDT Sp. z o.o., ul. Warszawska 25, Blizne Łaszyńskiego, 05-082 Stare Babice, jest najkorzystniejsza i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego w zakresie części 3 zamówienia i otrzymała 90,8313 pkt (kryterium: cena oferty brutto – 60% (50,8313 pkt); czas realizacji zamówienia – 20% - (20,0000 pkt); termin płatności – 20% - (20,0000pkt). Jednakże cena oferty: 9 644,18 zł brutto przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj. 8 891,42 zł brutto. Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ofert złożonych w części 3 zamówienia: Oferta Firmy: CytoGen – Polska Sp. z o.o., ul. Kuropatwińskiej 2, 95-100 Zgierz, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia i otrzymała 72,9944 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (42,9944 pkt); czas realizacji zamówienia – 20% - (10,0000 pkt); termin płatności – 20% - (20,0000pkt). Oferta Firmy: POLGEN Sp. z o.o. Sp. K., ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia i otrzymała 80,0000 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,0000 pkt); czas realizacji zamówienia – 20% - (0 pkt); termin płatności – 20% - (20,0000pkt). Oferta Firmy: VWR International Sp. z o.o. , ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk, spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia i otrzymała 72,1045 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (40,1045 pkt); czas realizacji zamówienia – 20% - (12,0000 pkt); termin płatności – 20% - (20,0000pkt).
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Powrót