Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.48.2018

Załącznik opublikowano: 2018-06-27

Kraków, dnia 27.06.2018r.

Sprawa znak: 141.2711.48.2018

Pismo nr 141.2711.48.2018/3

wg rozdzielnika

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1759 z późn. zm.), w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w BZP pod nr 575276-N-2018 z dnia 19.06.2018r. oraz zmienionego w dniu 26.06.2018r. pod nr 500145773–N–2018r.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w postępowaniu jw. wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pytanie nr 1 z dnia 22.06.2018r.:

Dotyczy części 3 (Probówki) – pozycji 1-14

Czy Zamawiający podając parametr dla pozycji 1-14 „muszą być sterylne” miał na myśli czystość molekularną probówek tzn. probówki muszą być wolne od DNA, DNaz, RNaz, inhibitorów reakcji PCR ?

Odpowiedź:

Zamawiający w części 3 w pozycjach 1-14 wymaga probówek sterylnych tzn. wolne od DNA, DNaz, RNaz, inhibitorów reakcji PCR, niepyrogennych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany zapisów SIWZ w części 3 w pozycjach 1-14 - Załącznik C do Formularza oferty w przedmiotowym zakresie.

Pytanie nr 2 z dnia 25.06.2018r.:

Dotyczy części 1 (Płytki) – pozycja 2

Czy Zamawiający w pakiecie 1 w pozycji 2 miał na myśli produkt o powierzchni hodowlanej 3,8 cm2 ? Czy Zamawiający dopuści produkt o powierzchni hodowlanej 3,8 cm2 ?

Odpowiedź:

Zamawiający w pakiecie 1 w pozycji 2 wymaga produktu o powierzchni hodowlanej min. 3,8 cm2 . Jednocześnie Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany zapisów SIWZ w części 1 w pozycji 2 - Załącznik A do Formularza oferty w przedmiotowym zakresie.

Pytanie nr 3 z dnia 25.06.2018r.:

Dotyczy części 2 (Pipety serologiczne) – pozycja 3

Czy Zamawiający w pakiecie 2 w pozycji 3 dopuści produkt o podziałce 0,5 ml ?

Odpowiedź:

Zamawiający nie dopuszcza w pakiecie 2 w pozycji 3 pipet serologicznych z podziałką 0,5 ml ze względu na charakter prowadzonych eksperymentów. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Pytanie nr 4 z dnia 25.06.2018r.:

Dotyczy części 2 (Pipety serologiczne) – pozycja 3

Czy Zamawiający w pakiecie 2 w pozycji 3 dopuści produkt o podziałce 0,2 ml ?

Odpowiedź:

Zamawiający dopuszcza w pakiecie 2 w pozycji 3 pipety serologiczne z podziałką 0,2 ml. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany zapisów SIWZ w części 2 w pozycji 3 - Załącznik B do Formularza oferty w przedmiotowym zakresie.

Pytanie nr 5 z dnia 25.06.2018r.:

Dotyczy części 3 (Probówki) – pozycje 2,4-7,12,13

Czy Zamawiający wydzieli z pakietu 3 pozycje 2,4-7,12,13 do oddzielnego pakietu co umożliwi wzrost konkurencyjności i złożenie korzystnej oferty cenowej ?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę tj. na wydzielenie z pakietu 3 pozycji 2,4-7,12,13 do oddzielnego pakietu z uwagi na fakt, że Zamawiający chce aby wszystkie produkty pochodziły od jednego dostawcy z którym zostanie podpisana umowa. Zamawiający zaznacza, że przedmiotowe produkty są produktami ogólnie dostępnymi. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Pytanie nr 6 z dnia 25.06.2018r.:

Dotyczy części 4 (Butelki) – pozycja 1

Czy Zamawiający w pakiecie 4 pozycji 1 wymaga produktu o maksymalnej objętości 50 ml czy 70 ml ?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wymaga w pakiecie 4 w pozycji 1 butelek o maksymalnej objętości 50 ml czy 70 ml. Zamawiający w pakiecie 4 w pozycji 1 dopuszcza butelki o maksymalnej objętości 50 ml lub 70 ml. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany zapisów SIWZ w części 4 w pozycji 1 - Załącznik D do Formularza oferty w przedmiotowym zakresie.

Pytanie nr 7 z dnia 25.06.2018r.:

Dotyczy części 4 (Butelki) – pozycja 1 -3

Czy Zamawiający w pakiecie 4 w pozycji 1-3 dopuści produkty nie będące wolne od DNaz i RNaz ?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę ze względu na charakter prowadzonych badań. W pakiecie 4 w pozycjach 1-3 wymaga produktów sterylnych (sterylizowanych promieniowaniem gamma) wolnych od DNaz, RNaz i pirogenów. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Pytanie nr 8 z dnia 25.06.2018r.:

Dotyczy części 5 (Końcówki) – pozycja 10,11,12 oraz 13 i 14

Czy Zamawiający w pakiecie 5 pozycji 10 i 11 dopuści produkt o pojemności 250 ul a w pozycji 13 i 14 o pojemności 1200 ul bądź wydzieli je do oddzielnego pakietu oraz czy Zamawiający wydzieli do oddzielnego pakietu pozycje 12 ? Umożliwi to wzrost konkurencyjności i złożenie korzystnej oferty cenowej ?

Odpowiedź:

Zamawiający nie dopuszcza pojemności w pozycjach 10 i 11 oraz 13 i 14 zaproponowanych przez Wykonawcę oraz nie wyraża zgodny na wydzielenie z pakietu 5 pozycji wymienionych przez Wykonawcę do oddzielnego pakietu. Zamawiający chce aby wszystkie produkty pochodziły od jednego dostawcy z którym zostanie podpisana umowa. Zamawiający zaznacza, że przedmiotowe produkty są produktami ogólnie dostępnymi. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Pytanie nr 9 z dnia 25.06.2018r.:

Z informacji posiadanych wynika, że probówki do reakcji PCR nie występują w postaci sterylnej tylko w postaci probówek wolnych od DNAz oraz RNAz oraz niepyrgoennych. Czy Zamawiający dopuści w przetargu do stosowania probówek wyżej opisanych ?

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga probówek sterylnych tzn. wolne od DNA, DNaz, RNaz, inhibitorów reakcji PCR, niepyrogennych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany zapisów SIWZ w części 3 w pozycjach 1-14 - Załącznik C do Formularza oferty w przedmiotowym postępowaniu.

Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajdują się niżej wymienione załączniki: Nr A, B, C, D do Formularza oferty – po zmianach z dnia 27.06.2018 r. uwzględniający dokonane zmiany.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż w dniu 26.06.2018 r. dokonał zmiany terminu składania i otwarcia ofert na dzień 03.07.2018r. natomiast godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.


Powrót