Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.48.2018

Załącznik opublikowano: 2018-07-18

Sprawa znak: 141.2711.48.2018                                                                                 Kraków, dnia 18.07.2018r.

Nr wew. pisma: 141.2711.48.2018/15

 

Adresaci:

  1. Biokom Systems M. Sidor Sp. J., ul. Wspólna 3, 05-090 Janki, e-mail: przetargi@biokom.com.pl

  2. PPHU Genos S.C., Strońsko 20 A, 98-161 Zapolice, e-mail: agata.wyrebska@genos.com.pl

  3. Sarstedt Sp. z o. o., ul. Warszawska 25 , Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice,
    e-mail: info.pl@sarstedt.com

  4. VWR International Sp. z o.o., Biuro Handlowe Kraków, ul. Owocowa 6, 30-434 Kraków, Siedziba:

    ul. Limbowa 5; 80-175 Gdańsk, e-mail: marcin.gorski@vwr.com

  5. Polgen Sp. z o.o. - S.K., ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź, e-mail: iga_zabicka@polgen.com.pl

  6. CytoGen-Polska Sp. z.o.o., ul. S. Kuropatwińskiej 2, 95-100 Zgierz, e-mail: cytogen@cytogen.com.pl

  7. Diag-Med Grażyna Konecka, ul. Modularna 11A bud.H3, 02-238 Warszawa, e-mail: biuro@diag-med.pl

  8. Symbios Sp. z o.o., ul. Modrzewiowa 37 , 83-010 Rotmanka, e-mail: Symbios@symbios.pl

  9. Smartlab S.C. I. Bereza - Smagacz, P. Komorowska, ul. Jana Pawła II 67, Zelków, 32-082 Bolechowice,
    e-mail: office@smart-lab.com.pl

     

    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1759 z późn. zm.),w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia, ogłoszonego w BZP pod nr 575276-N-2018 z dnia 19.06.2018r. oraz zmienionego w dniu 26.06.2018r. pod nr 500145773–N–2018r.

    INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
    W ZAKRESIE CZĘŚCI 4 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1759 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia została wybrana oferta firmy Sarstedt Sp. z o. o., ul. Warszawska 25 , Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice, cena brutto 7 999,92 zł.

     

    Uzasadnienie:

    Oferta Nr 3 Firmy Sarstedt Sp. z o. o., ul. Warszawska 25, Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice, jest najkorzystniejszą ofertą w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia. Oferta jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 100,00 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (60,00 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (20,00pkt)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 7 999,92 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 5 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Jednocześnie Zamawiający przedstawia streszczenie oceny i porównania pozostałych ważnych ofert złożonych w części 4 zamówienia:

    Oferta Nr 3 Firmy PPHU Genos S.C., Strońsko 20 A, 98-161 Zapolice, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 84,8015 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (48,1349 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (16,666)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 9 971,86 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 6 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Oferta Nr 5 Firmy Polgen Sp. z o.o. - S.K., ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 74,7260 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (47,5832 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (7,1428)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 10 087,48 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 14 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Oferta Nr 6 Firmy CytoGen-Polska Sp. z.o.o., ul. S. Kuropatwińskiej 2, 95-100 Zgierz, jest poprawna a także spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. W ocenie punktowej otrzymała łącznie 70, 8182 pkt. (kryterium: cena oferty brutto – 60% (43,6754 pkt), kryterium czas realizacji zamówienia: – 20% (7,1428)), kryterium termin płatności: - 20% (20,00 pkt.). Kwota zaoferowana przez Wykonawcę to: 10 990,05 zł brutto, zaoferowany czas realizacji zamówienia: 14 dni roboczych, zaoferowany termin płatności: 30 dni kalendarzowych.

    Ponadto informujemy:

    Oferta Nr 1 Firmy Biokom Systems M. Sidor Sp. J., ul. Wspólna 3, 05-090 Janki została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    Zamawiający w Części 4 pozycja: 1 – 3 (załącznik D do Formularza oferty) wymagał aby butelki były przeznaczone do hodowli komórek adherentnych, były sterylizowane promieniowaniem gamma, były wolne od DNaz, RNaz a także miały być wykonane z PS i posiadać korek z filtrem membranowym 0,2 um.

    Zamawiający pismem z dnia 05.07.2018r. wezwał Wykonawcę /nr wew. pisma:141.2711.48.2018/9 z dnia 05.07.2018 r./ do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań zawartych w siwz. W dniu 09.07.2018 r. Wykonawca przesłał w odniesieniu do części 4 poz. 1-3 karty katalogowe wraz z tłumaczeniem.
    W nadesłanych dokumentach brak informacji potwierdzających parametry zawarte w siwz.

    W związku z powyższym zaoferowane butelki (w załączniku D do Formularza oferty) w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia pozycja 1-3 nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2.

    Oferta Nr 4 - VWR International Sp. z o.o., Biuro Handlowe Kraków, ul. Owocowa 6, 30-434 Kraków, Siedziba: ul. Limbowa 5; 80-175 Gdańsk została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    Zamawiający w Części 4 pozycja 3 (załącznik D do Formularza oferty) wymagał aby butelki do hodowli komórkowych były o powierzchni 150 cm2 lub 175 cm2. Wykonawca zaoferował butelki o numerze katalogowym VWR1 734-2315  które mają powierzchnię 180 cm2 .

    W związku z powyższym zaoferowane butelki (w załączniku D do Formularza oferty) w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia pozycja 3 nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2.

    Oferta Nr 8 - Symbios Sp. z o.o., ul. Modrzewiowa 37, 83-010 Rotmanka została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    Zamawiający w Części 4 pozycja: 1 – 3 (załącznik D do Formularza oferty) wymagał aby butelki wykonane były
    z polistyrenu oraz były przeznaczone do hodowli komórek adherentnych.

    Zamawiający pismem z dnia 05.07.2018r. wezwał Wykonawcę /nr wew. pisma :141.2711.48.2018/5 z dnia 05.07.2018 r./ do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań zawartych w siwz. W dniu 06.07.2018 r. Wykonawca przesłał w odniesieniu do części 4 pozycja 1-3 karty katalogowe. W nadesłanych dokumentach brak informacji, które w sposób jednoznaczny potwierdzają parametry zawarte w siwz.

    W związku z powyższym zaoferowane butelki (w załączniku D do Formularza oferty) w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia pozycja 1-3 nie spełniają podanej przez Zamawiającego minimalnej jakości produktu wg specyfikacji. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2.

    Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

    Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ustawy Pzp umowa w zakresie części 4 może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

     

    W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 30.


Powrót