Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. Sprawa znak: 141.2711.54.2018

Załącznik opublikowano: 2018-08-20

Kraków dnia 20.08.2018r.

 

Sprawa znak: 141.2711.54.2018

Pismo nr 141.2711.54.2018/2

wg rozdzielnika

ODPOWIEDZI NA PYTANIA ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017. poz. 1579 z późn. zm.), na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatury medycznej dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części przedmiotu zamówienia ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2018/S 147-335998 z dnia 02.08.2018 r. oraz zmienionego i opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 341362-2018 w dniu 04.08.2018 r.

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w postępowaniu jw. wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pytanie nr 1 z dnia 06.08.2018r.:

Dotyczy załącznika D do Formularza oferty - funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, część 4 – Pompa objętościowa 8 szt.

pkt. 15 – czy Zamawiający dopuści do przetargu wysokiej klasy pompy objętościowe z dedykowaną stacją dokującą z możliwością zamontowania pomp objętościowych i strzykawkowych w dowolnej konfiguracji z manulaną blokadą pompy w stacji ? Każda automatyczna funkcja jest narażona na przyszłościowe usterki, szczególnie przy częstym zmienianiu pozycji pomp. W oferowanej pompie z manualną blokadą możliwości usterki jest zredukowana do minimum ?

Proponowane parametry Pompy infuzyjnej objętościowej:

  • Zasilanie AC: 100-240 V, 50/60Hz;

  • Waga: 1,6 kg;

  • Ekran dotykowy o przekątnej ekranu 4,3”

  • Intuicyjny system operacyjny;

  • 12 poziomów okluzji (od 75 do 900 mmHg);

  • 7 trybów Infuzji;

  • Wodoszczelność IP 24;

  • Możliwość podłączenia stacji dokującej;

  • 9 godzin pracy na wewnętrznym akumulatorze;

  • 5 godzin czasu ładowania baterii (h);

  • Gniazdo do karetki 12 VDC;

  • Możliwość podłączenia do sieci WIFI;

  • Możliwość połączenia LAN;

  • Możliwość połączenia Mini USB;

  • Funkcja wzywania pielęgniarki;

  • Funkcja Anty-bolusa;

  • DERS (System redukujący błędy w podaży leków);

  • Wysoka dokładność przepływu: +/- 5%;

  • Automatyczna kalibracja wszystkich dostępnych drenów dostępnych na rynku;

  • Szybkość przepływu: 0,01-1200 ml/h;

  • VTBI: 0-9999 ml;

  • Automatyczna kalkulacja stężenia;

  • Bolus: manualny i programowalny;

  • Tryb Stand-by;

  • Tryb nocny;

  • Biblioteka leków z możliwością dopisywania własnych pozycji;

  • Blokada ekranu;

  • Możliwość ustawiana głośności alarmów i jasności ekranu;

  • Możliwość pracy w stacji dokującej dla 2,4,6,8 stanowisk

    Odpowiedź:

    Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę parametrów technicznych pompy objętościowej opisanych w siwz na parametry zaproponowane przez Wykonawcę oraz nie dopuszcza pompy objętościowej o parametrach wskazanych powyżej w zakresie części 4 - pompy objętościowe – 8 sztuk. Zamawiający opisał parametry techniczne przedmiotu zamówienia w sposób jak najbardziej optymalny, aby nie naruszyć uczciwej konkurencji oraz zachować zasadę równego traktowania wszystkich Wykonawców. Zamawiający przedstawił pożądane cechy funkcjonalne urządzenia pozostawiając Wykonawcom całkowitą swobodę w doborze sposobu ich uzyskania a ponadto przedmiot zamówienia został opisany w taki sposób, aby jego realizacja zaspokoiła w najszerszym kontekście potrzeby Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ
    w przedmiotowym zakresie.

    Pytanie nr 2 z dnia 06.08.2018r.:

Dotyczy załącznika D do Formularza oferty - funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, część 4 – Pompa strzykawkowa 5 szt.

pkt. 20 - czy Zamawiający dopuści do przetargu wysokiej klasy przykręcone pompy strzykawkowe z dedykowaną stacją dokującą z możliwością zamontowania pomp objętościowych i strzykawkowych w dowolnej konfiguracji z manualną blokadą i bez alarmu nieprawidłowego mocowania ? Dla użytkownika może być kłopotliwy ciągły sygnał nieprawidłowego mocowania, w oferowanej pompie użytkownik widzi na panelu informację o połączeniu, która jest w pełni wystarczająca.

Proponowane parametry Pompy infuzyjnej strzykawkowej:

  • Zasilanie AC: 100-240 V, 50/60Hz;

  • Waga: 1,7 kg;

  • Ekran dotykowy o przekątnej ekranu 4,3”

  • Intuicyjny system operacyjny;

  • Możliwość pracy ze strzykawkami 2/3, 5,10,20,30,50/60 ml

  • 12 poziomów okluzji (od 75 do 900 mmHg);

  • 7 trybów Infuzji;

  • Bryzoszczelność IP 24;

  • Możliwość podłączenia stacji dokującej;

  • Min. 12 godzin pracy na wewnętrznym akumulatorze;

  • 5 godzin czasu ładowania baterii (h);

  • Gniazdo do karetki 12 VDC;

  • Możliwość podłączenia do sieci WIFI;

  • Możliwość połączenia LAN;

  • Możliwość połączenia Mini USB;

  • Funkcja wzywania pielęgniarki;

  • Funkcja Anty-bolusa;

  • DERS (System redukujący błędy w podaży leków);

  • Wysoka dokładność przepływu: +/- 2%;

  • Automatyczna kalibracja wszystkich rodzajów strzykawek dostępnych na rynku;

  • Szybkość przepływu: 0,01-1800 ml/h;

  • VTBI: 0-9999 ml;

  • Automatyczna kalkulacja stężenia;

  • Bolus: manualny i programowalny;

  • Tryb Stand-by;

  • Tryb nocny;

  • Biblioteka leków z możliwością dopisywania własnych pozycji;

  • Blokada ekranu;

  • Możliwość ustawiana głośności alarmów i jasności ekranu;

  • Możliwość pracy w stacji dokującej dla 2,4,6,8 stanowisk

    Odpowiedź:

    Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę parametrów technicznych pompy strzykawkowej opisanej w siwz na parametry zaproponowane przez Wykonawcę oraz nie dopuszcza pompy strzykawkowej o parametrach wskazanych powyżej w zakresie części 4 - pompy strzykawkowa – 5 sztuk. Zamawiający opisał parametry techniczne przedmiotu zamówienia w sposób jak najbardziej optymalny, aby nie naruszyć uczciwej konkurencji oraz zachować zasadę równego traktowania wszystkich Wykonawców. Zamawiający przedstawił pożądane cechy funkcjonalne urządzenia pozostawiając Wykonawcom całkowitą swobodę w doborze sposobu ich uzyskania a ponadto przedmiot zamówienia został opisany w taki sposób, aby jego realizacja zaspokoiła w najszerszym kontekście potrzeby Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.

    Pytanie nr 3 z dnia 10.08.2018r.:

Dotyczy załącznika D do Formularza oferty - funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, część 4 – Pompa objętościowa 8 szt.

parametr – pozycja 12 – czy Zamawiający dopuści pompę objętościową posiadającą możliwość zapisania biblioteki lekowej o zawartości do 5 000 procedur dozowania za pomocą polskojęzycznego oprogramowania komputerowego ?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż wyraża zgodę na zaproponowaną przez Wykonawcę zmianę oraz dopuszcza pompę objętościową posiadającą możliwość zapisania biblioteki lekowej o zawartości do 5000 procedur dozowania za pomocą polskojęzycznego oprogramowania komputerowego. Jednocześnie Zamawiający zmienia zapisy SIWZ w zakresie części 4 – Pompa objętościowa 8 szt. - pozycja 12.

Pytanie nr 4 z dnia 10.08.2018r.:

Dotyczy załącznika D do Formularza oferty - funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, część 4 – Pompa strzykawkowa 5 szt.

parametr – pozycja 13 – czy Zamawiający dopuści pompę strzykawkową posiadającą możliwość zapisania biblioteki lekowej o zawartości do 5 000 procedur dozowania za pomocą polskojęzycznego oprogramowania komputerowego ?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż wyraża zgodę na zaproponowaną przez Wykonawcę zmianę oraz dopuszcza pompę strzykawkową posiadającą możliwość zapisania biblioteki lekowej o zawartości do 5000 procedur dozowania za pomocą polskojęzycznego oprogramowania komputerowego. Jednocześnie Zamawiający zmienia zapisy SIWZ w zakresie części 4 – Pompa strzykawkowa 5 szt. - pozycja 13:

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:

  1. W Załączniku D do Formularza oferty - funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, część 4 – Pompa objętościowa 8 szt., parametr – pozycja 12

    jest :

 „Możliwość programowania biblioteki leków bezpośrednio z klawiatury pompy”

być powinno:

„Możliwość programowania biblioteki leków bezpośrednio z klawiatury pompy lub za pomocą polskojęzycznego oprogramowania

 

  1. W Załączniku D do Formularza oferty - funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, część 4 – Pompa strzykawkowa 5 szt., parametr – pozycja 13:

jest:

„Możliwość programowania biblioteki leków bezpośrednio z klawiatury pompy (bez konieczności stosowania zewnętrznego urządzenia)”

być powinno:

„Możliwość programowania biblioteki leków bezpośrednio z klawiatury pompy (bez konieczności stosowania zewnętrznego urządzenia) lub za pomocą polskojęzycznego oprogramowania

 

  1. W załączniku I do Formularza oferty – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

    jest:

„Oświadczam/y, iż wyrażam/y zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa w celu oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jak i ewentualnej realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz zgodnie ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw z 2018r. poz. 1000) oraz z klauzulą informacyjną dołączoną do dokumentacji postępowania.”

być powinno:

  1. W załączniku I do Formularza oferty – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych :

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa w celu oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jak i ewentualnej realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania i umowy o dofinansowanie projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” nr umowy o dofinansowanie POWE.05.03.00-00-0006/15-00 z 08.03.2016r. dla celów realizacji projektu w szczególności potwierdzania kwalifikowalności wydatków, ewaluacji, monitoringu, kontroli, audytu, sprawozdawczości oraz przetwarzania tych danych w Systemie Obsługi Wniosków Aplikacyjnych i SL2014 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw z dnia 24 maja 2018r. poz. 1000) oraz z klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody.”

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, wyjaśnienia i zmiany do SIWZ wraz z załącznikiem, stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP. Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż terminy składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajdują się niżej wymienione dokumenty, uwzględniające dokonane zmiany:

- załącznik D do Formularza oferty– po zmianach z dnia 20.08.2018r.;

- załącznik I do Formularza oferty– po zmianach z dnia 20.08.2018r.

 




Powrót