Załącznik do ogłoszenia


Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.67.2018

Załącznik opublikowano: 2018-08-24

Sprawa znak: 141.2711.67.2018                                                                    Kraków, dnia 24.08.2018r.

Nr wew. pisma: 141.2711.67.2018/2                                                                                           

według rozdzielnika

ODPOWIEDŹ NA PYTANIE, ZMIANA TREŚCI SIWZ I OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm.) na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie ogłoszonego w BZP pod nr 606501-N-2018 z dnia 21-08-2018r.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło następujące pytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pytanie 1 z dnia 23.08.2018r.

W nawiązaniu do Państwa ogłoszenia dotyczącego sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. (znak sprawy 141.2711.67.2018) zwracam się z prośbą o wydłużenie terminu składania ofert zmieniając pierwotny zapis w SIWZ:

11) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1.   Oferty należy składać w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 246, do dnia 03.09. 2018r. do godz. 11:00.

 na nowy zapis:

11) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1.Oferty należy składać w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 246, do dnia 10.09. 2018r. do godz. 11:00.

Wniosek o wydłużenie terminu składania ofert podyktowany jest różnorodnością asortymentu w Państwa zapytaniu.

W celu rzetelnego przygotowania oferty w przypadku tak dużej ilości zapotrzebowania na różny asortyment – oryginały 476 pozycji, zamienniki 309 pozycji, potencjalny dostawca materiałów eksploatacyjnych musi otrzymać wycenę od kilkunastu różnych dystrybutorów.  Na rynku polskim, nie ma żadnego dystrybutora posiadającego w swojej ofercie całościowy asortyment jaki wymaga Zamawiający.

Uzyskanie wycen od kilkunastu dystrybutorów przy tak różnorodnym asortymencie, a następnie przygotowanie rzetelnej oferty jest czasochłonne, a wymagany przez Zamawiającego termin składania ofert jest bardzo krótki, mogący spowodować brak złożenia ofert przez wielu dostawców.

Dlatego wnioskuję o zmianę terminu składania ofert jak na wstępie.

Odpowiedź nr 1:

Zamawiający informuje, że przychyla się do prośby dotyczącej przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert. Zamawiający zmienia termin składania ofert do dnia 11.09.2018r. Jednocześnie Zamawiający zmienia treść SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:

Pkt. 11) ppkt. 1, 3 i 6 SIWZ otrzymuje następujące brzmienie:

  1. Oferty należy składać w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 246, do dnia 11.09. 2018r. do godz. 11:00.

    3. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 11)1. SIWZ, która będzie posiadać następujące oznaczenia: „Oferta w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, sprawa znak 141.2711.67.2018 - nie otwierać przed dniem 11.09.2018r. godz. 11:15.” oraz opatrzeć kopertę pieczęcią adrtesową Wykonawcy.

    6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 11.09.2018r. o godzinie 11:15 w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 246.

Zamawiający informuje, iż powyższa odpowiedź na pytanie i zmiana treści SIWZ z uwagi na jej zakres i charakter oraz termin wprowadzenia wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert i w ich wyniku zmienione zostało ogłoszenie o zamówieniu. Dlatego też, Zamawiający zawiadamia, iż termin składania i otwarcia ofert został zmieniony na dzień 11.09.2018r., przy czym godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian. Pozostałe zapisy SIWZ i ogłoszenia pozostają bez zmian. Jednocześnie Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pozostałe pytania, które wpłynęły
w przedmiotowym postępowaniu udzieli w późniejszym terminie.

 


Powrót