Załącznik do ogłoszenia


Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.67.2018

Załącznik opublikowano: 2018-09-13

Sprawa znak: 141.2711.67.2018                                                                                    Kraków, dnia 13.09.2018r.

Nr wew. pisma: 141.2711.67.2018/7                                                                                            

według rozdzielnika

ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANA TREŚCI SIWZ

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm.) na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie ogłoszonego w BZP pod nr 606501-N-2018 z dnia 21-08-2018r. i zmienionego w BZP pod nr 500202862-N-2018 z dnia 24-08-2018 r. i zmienionego w BZP pod nr 500211614-N-2018 z dnia 04-09-2018 r. i zmienionego w BZP pod nr 500212920-N-2018 z dnia 05-09-2018 i zmienionego w BZP pod nr 500214726-N-2018 z dnia 07-09-2018 i zmienionego w BZP pod nr 500219196-N-2018 z dnia 12-09-2018 r.

             Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pytanie 1 z dnia 12.09.2018r.

Cz. 2 – zamienniki

Wg naszej najlepszej wiedzy do wskazanych przez Państwa poniżej pozycji nie występują na rynku zamienniki, spełniające wymagania Zamawiającego, dla których producenci dysponowaliby dokumentami na potwierdzenie równoważności wymaganymi w SIWZ.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wykreślenie niżej wymienionych pozycji
z tabeli dotyczącej zamienników:

26

CART CANON CLI8 green  13ml

1

33

CART EPSON C13T080740 multipack 6 wkł. 6x7,4ml

1

48

CART HP C8719EE 363XL black 1120str. 16ml

2

130

TONER DEVELOP TN210 black 20000str.

1

131

TONER DEVELOP TN210C cyan  12000str.

1

132

TONER DEVELOP TN210M magenta 12000str.

1

133

TONER DEVELOP TN210Y yellow 260g 12000str.

1

135

TONER EPSON C2800 black 3000str. Aculaser C2800dn

3

136

TONER EPSON C2800 cyan 2000str.

1

137

TONER EPSON C2800 magenta 2000str.

1

138

TONER EPSON C2800 yellow 2000str.

1

253

TONER OKI 46508709 yellow 3000str.

1

263

TONER OLIVETTI B0946 black 7000str. d-Color MF 2603/2604

1

264

TONER OLIVETTI B0947 cyan 5000str. d-Color MF 2603/2604

1

265

TONER OLIVETTI B0948 magenta 5000str. d-Color MF 2603/2604

1

266

TONER OLIVETTI B0949 yellow 5000str. d-Color MF 2603/2604

1

281

TONER SAMSUNG CLP310/CLX3170 zestaw CLTP4092C 1500str. mono, 1000str. kolor

2

Ponadto informujemy, że jeszcze oczekujemy na wyceny oraz udzielenie specjalnych rabatów przez producentów materiałów eksploatacyjnych. W związku z powyższym, jak również z uwagi na dużą ilość pozycji w przetargu, zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert do dnia 18.09.2018 r. Umożliwi to wszystkim potencjalnym Wykonawcom przygotowanie rzetelnych ofert, zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji, w oparciu o wyceny i rabaty uzyskane od producentów.

Odpowiedź nr 1

Zamawiający informuje, że, zmienia opis przedmiotu zamówienia w załączniku A2 usuwając produkty w następujących pozycjach: 26, 33, 48, 130, 131, 132, 133, 135, 136, 137, 138, 253, 263, 264, 265, 266 i 281.

W związku z powyższym Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w załączniku A1 i A2.

Ponadto Zamawiający informuje, że w dniu 12.09.2018r. zmienił termin składania ofert do dnia 18.09.2018r.

Pytanie 2 z dnia 12.09.2018r.

 Powołując się na art. 38 ust. 1 ustawy Pzp proszę o wyjaśnienie i modyfikację treści SIWZ. W związku z zapisem pkt 3 ppkt. 1.5 o brzmieniu: „W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w załączniku nr A2 do formularza oferty produktu oryginalnego oferta Wykonawcy zostanie odrzucona” oraz wymogiem zaoferowania produktów fabrycznie nowych, nieregenerowanych bez żadnych elementów pochodzących z recyklingu zgodnie z pkt 3 ppkt. 1.12 zwracam uwagę że złożenie ważnej oferty w pozycjach nr 161-164, 280, 281, 283, 284, 286, 288, 290 jest niemożliwe ze względu na prawa patentowe firmy HP/Samsung, jakimi objęte są w Polsce te produkty. Zaoferowanie powyższych produktów w formie 100% nowego zamiennika jest niemożliwe, gdyż takie produkty łamią prawo patentowe. Zgodne z Polskim prawem patentowym zaoferowanie powyższych zamienników jest możliwe tylko gdy będą one regenerowane. Takie produkty nie są zgodne z zapisami pkt. 3 ppkt. 1.12 SIWZ. A oferta je zawierająca podlegałaby odrzuceniu. Zwracamy się z prośbą o rozwiązanie umożliwiające złożenie ważnej oferty, oraz nie doprowadzające do unieważnienia postępowania ze względu na niemożność zawarcia ważnej umowy. W załączeniu przesyłam przykładowy patent firmy Samsung.

Zamawiający informuje, że do powyższego pytania zostały załączone dokumenty, zawierające dane różnych podmiotów, przez co Zamawiający ich nie ujawnia

Odpowiedź nr 2

Zamawiający informuje, że zmienia opis przedmiotu zamówienia w załączniku A2 usuwając produkty w następujących pozycjach: 161, 162, 163, 164, 280, 281, 283, 284, 286, 288 i 290.

W związku z powyższym Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w załączniku A1 i A2.

Pytanie 3 z dnia 12.09.2018r.

Cz. 2 – zamienniki

Wg naszej najlepszej wiedzy do wskazanych przez Państwa poniżej pozycji nie występują na rynku zamienniki, spełniające wymagania Zamawiającego, dla których producenci dysponowaliby dokumentami na potwierdzenie równoważności wymaganymi w SIWZ.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wykreślenie niżej wymienionych pozycji z tabeli dotyczącej zamienników:

254

TONER OKI 46508710 magenta 3000str.

1

255

TONER OKI 46508711 cyan 3000str.

1

256

TONER OKI 46508712 black 3500str.

1

Odpowiedź nr 3

Zamawiający informuje, że zmienia opis przedmiotu zamówienia w załączniku A2 usuwając produkty w następujących pozycjach: 254, 255 i 256.

W związku z powyższym Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w załączniku A1 i A2.

Dodatkowo Zamawiający informuje, że, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.

Po przeanalizowaniu dostępności na rynku Zamawiający zmienia opis przedmiotu zamówienia w załączniku A2 usuwając produkty w następujących pozycjach: 292, 294 i 297.

W związku z powyższym Zamawiający informuje, że zmianie ulega przedmiot zamówienia w załączniku A1 i A2.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe zapytania, odpowiedzi i zmiany SIWZ stanowią integralną część SIWZ nie powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu, z uwagi na ich zakres i charakter nie wpływają na konieczność kolejnego przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z ustawy PZP.

Przypominamy, iż w modyfikacji do SIWZ z dnia 12 września 2018r. Zamawiający zmienił terminy składania i otwarcia ofert na dzień 18 września 2018r., przy czym godziny oraz miejsce składania i otwarcia ofert pozostały bez zmian. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

Ponadto Zamawiający informuje, że zamieścił na swojej stronie internetowej:

-   SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ORYGINAŁY - WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY - załącznik A1 do formularza oferty po zmianach z dnia 13.09.2018r.

- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - NA ZAMIENNIKI - WRAZ Z KALKULACJĄ CENY OFERTY - załącznik A2 do formularza oferty po zmianach z dnia 13.09.2018r.

Zamawiający jednocześnie przypomina, że przy składaniu oferty przetargowej należy posługiwać się załącznikami A1 i A2 do formularza oferty po zmianach z dnia 13.09.2018r.


Powrót