Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy systemu do przyżyciowego obrazowania przepływu krwi u małych zwierząt laboratoryjnych związku z realizacją projektu pn. "Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych" akronim "CIRCULATE" nr umowy: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. Sprawa znak: 141.2713.10.2019.

Załącznik opublikowano: 2019-04-11

Sprawa znak: 141.2713.10.2019

Nr wew. pisma: 141.2713.10.2019/4                                                                                 Kraków, dnia 11.04.2019r.

 

 

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) na Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy systemu do przyżyciowego obrazowania przepływu krwi u małych zwierząt laboratoryjnych związku z realizacją projektu pn. "Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych" akronim "CIRCULATE" nr umowy: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015, ogłoszonego w BZP nr 526390-N-2019 z dnia 2019-03-18r., ogłoszonego w BZP nr 526390-N-2019 z dnia 2019-03-18r.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta nr 2 firmy: KONKI Med Sebastian Kąkol ul. Ceramiczna 9 lok. 46, 03-126 Warszawa, za kwotę 221 310,00 zł brutto.

UZASADNIENIE:

Oferta nr 2 firmy KONKI Med Sebastian Kąkol ul. Ceramiczna 9 lok. 46, 03-126 Warszawa spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego oraz otrzymała 100,0000 pkt. (cena oferty brutto – waga 60% - 60,0000 pkt., gwarancja – waga 30% - 30,0000 pkt., czas naprawy – waga 10% - 10,0000 pkt.).

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż:

Oferta nr 1 firmy Moor Instruments Ltd. Millwey, Axminster, Devon UK,  EX13 5HU, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 89 ust. 1 pkt. 8  ustawy PZP w związku z art. 78 § 1 KC, jako niezgodna z ustawą PZP w związku z faktem, iż w świetle obowiązujących przepisów nie została złożona w formie pisemnej, tj. Wykonawca nie podpisał złożonego przez siebie Formularza Oferty. Ponadto Zamawiający wskazuje, że oferta nr 1 podlega odrzuceniu także na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, z uwagi na fakt, iż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż Wykonawca nie zaoferował przedmiotu zamówienia, który odpowiadałby w pełni wymaganiom i warunkom technicznym oraz funkcjonalnym opisanym w SIWZ. Wykonawca w Formularzu Oferty oświadczył,  iż jego oferta nie obejmuje  szkolenia, a Zamawiający w pkt. 3) ppkt. 3.4 SIWZ wymagał przeprowadzenia 1 dniowego szkolenia u Użytkownika z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia (minimum 4 godziny lekcyjne) dla 4 osób. W/w szkolenie Wykonawca przeprowadzi w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem.

Mając powyższe na uwadze powyższe uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenie oferty w oparciu o powołane podstawy jest w pełni uzasadnione.

 

Zgodnie z przepisami ustawy PZP, od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia. Ze względu na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (tzn. jest poniżej tzw. progów unijnych), odwołanie przysługuje w przedmiotowym postępowaniu w szczególności wobec czynności określenia warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego, opisu przedmiotu zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

 

Równocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1a PZP umowa może zostać zawarta po upływie 5 dni liczonych od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

W sprawie podpisania umowy skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Zamówień Publicznych UJ CM, tel. nr /12/ 433 27 31




Powrót