Załącznik do ogłoszenia


Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi sprzątania pomieszczeń wraz z dezynfekcją w Obiekcie Dydaktycznym UJ CM przy ul. Czystej 18 w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.47.2022

Załącznik opublikowano: 2022-12-15

2022/BZP 00497002/01
 

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi sprzątania pomieszczeń wraz z dezynfekcją w Obiekcie Dydaktycznym UJ CM przy ul. Czystej 18 w Krakowie.

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 15.12.2022

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi sprzątania pomieszczeń wraz z dezynfekcją w Obiekcie Dydaktycznym UJ CM przy ul. Czystej 18 w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi sprzątania pomieszczeń wraz z dezynfekcją w Obiekcie Dydaktycznym UJ CM przy ul. Czystej 18 w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67620381-6be6-11ed-abdb-a69c1593877c

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00255616/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń wraz z dezynfekcją w Obiekcie Dydaktycznym UJ CM przy ul. Czystej 18.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457346/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.47.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296381,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi sprzątania pomieszczeń wraz z dezynfekcją w Obiekcie Dydaktycznym UJ CM przy ul. Czystej 18 w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Wykaz jednostek organizacyjnych UJ CM zlokalizowanych w Obiekcie Dydaktycznym UJ CM przy
ul. Czystej 18 w Krakowie:
1.2.1 Katedra Immunologii UJ CM,
1.2.2 Katedra Patofizjologii UJ CM,
1.2.3 Katedra Mikrobiologii UJ CM,
1.2.4 Zwierzętarnia nr 2 UJ CM.
1.3 Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 2796,97 m2, w tym 922.50 m2 powierzchni skażonej wymagającej dezynfekcji, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, w Katedrze Mikrobiologii UJCM i Zwierzętarni nr 2 (budynek B-C i pom. MK10).
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi jego zakres, sposób realizacji i wymagania z tym związane, zawiera Załącznik A do SWZ (tożsamy z Załącznikiem nr 1 do Umowy). Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
1.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy (max. do 50 % zakresu umowy) polegającego m.in. na ograniczeniu powierzchni przeznaczonej do sprzątania w sytuacjach okresowego wyłączenia części/całości budynku z użytkowania z różnych przyczyn np. prac remontowo – budowlanych, prac naprawczych, okresu przerw międzysemestralnych lub wakacyjnych, wywołanych, obowiązującym stanem zagrożenia epidemicznego lub innym stanem wprowadzonym w czasie obowiązywania umowy, ograniczeniem użytkowania obiektu z uwagi na wzrost kosztów utrzymania obiektu-media). W takim przypadku Zamawiający określi z 5-dniowym wyprzedzeniem ilość dni, w których pomieszczenia, sale dydaktyczne i ciągi komunikacyjne do tych pomieszczeń nie będą wymagać usługi sprzątania. Wykonawca pomniejszy odpowiednio należność za dany miesiąc o kwotę wynikającą z iloczynu m2 powierzchni wyłączonej z użytkowania, kwoty stanowiącej 1/30 należności miesięcznej za 1 m2 powierzchni oraz ilości dni wyłączenia z użytkowania.
1.6 Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum w Krakowie, działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, zawiadamia, że unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.
Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Impel Facility Services Sp. z o.o., ul. Antoniego Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) oraz ust. 6) ustawy Pzp, gdyż jest niezgodna z przepisami ustawy oraz i nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi sporządzenia ofert określonymi przez Zamawiającego w SWZ.
Wskazać należy, iż między innymi w pkt. 8) ppkt. 5 SWZ Zamawiający zawarł informację o treści „Oferty, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 2070 z późn. zm.).” Następnie w pkt. 8) ppkt. 16 SWZ Zamawiający wskazał, że: „Oferta złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej musi zostać opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą Wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę Wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu jedynie w innym miejscu (np. tylko na formularzu do składania zaszyfrowanej oferty przez ePUAP) nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.”

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła jedna oferta od wskazanego wyżej Wykonawcy, który złożył ofertę na Platformie miniPortal oznaczoną jako „Oferta UJ CM_Impel.zip” w formacie danych zip. Zamawiający, po dokonaniu czynności odszyfrowania oferty „wypakował” pliki znajdujące się w archiwum zip, na które składały się:
- Formularz ofertowy – plik pdf,
- Klauzula informacyjna dla klienta _IFS – plik pdf,
- Ośw. Speł i wykl– plik pdf,
- Oświadczenie duży przedsiębiorca _spółka – plik pdf,
- Pismo faktury ustrukturyzowane – plik pdf,
- v20220923_R_2022_76 Paternoga Marcelina handlowe no limit kopia¬ ¬– plik pdf,
- wadium ¬– plik pdf,
- Załącznik B do SWZ – Kalkulacja ceny UZUPEŁNIONY – arkusz programu Microsoft Excel ,
- Załącznik B do SWZ – Kalkulacja ceny UZUPEŁNIONY.xls - plik XADES.
Skłądające się na ofertę Wykonawcy dokumenty i oświadczenia złożone w plikach „pdf” zostały podpisane przez Przedstawiciela Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES-T. Zamawiający, w wyniku przeprowadzonej weryfikacji otrzymał pozytywny status weryfikacji podpisów złożonych w tych plikach z wyjątkiem Załącznika B do SWZ, tj. kalkulacji ceny oferty, którego podpis w formacie XADES został negatywnie zweryfikowany. Zamawiający przeprowadził weryfikację podpisu za pomocą kilku różnych programów i za każdym razem wynik weryfikacji był negatywny. Ponadto, w raporcie z weryfikacji widnieją także informacje, że integralność podpisu jest niezachowana – podpisane dane prawdopodobnie zostały zmodyfikowane po ich uwierzytelnieniu.
Dalsza część uzasadnienia prawnego i faktycznego jest zawarta w piśmie Zamawiającego z dnia 09.12.2022r. (nr wewn pisma 141.2711.47.2022/3).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0


Powrót