Załącznik opublikowano: 2017-01-16
Sprawa znak: 141.2711.127.2016 Kraków, dnia 12.01.2017r.
Nr wew. pisma: 141.2711.127.2016/2
ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANA TREŚCI SIWZ I ZMIANA OGŁOSZENIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) na wykonanie oznaczeń mikrobiologicznych na obecność bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów w próbkach medium znad komórek w związku z realizacją projektu „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015”. Ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2016/S 248-454369 z dnia 23.12.2016r. oraz zmienionego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2016/S 250-461407 z dnia 28.12.2016r.
Pytanie nr 1 z dnia 05.01.2017r:
czy wyniki w wersji papierowej mają być wysyłane równolegle z wersją elektroniczną, czy wystarczy dołączyć je do faktury?
Odpowiedź:
Wyniki w wersji papierowej należy dołączyć zbiorczo do wykazu wykonanych oznaczeń. Jednocześnie Zamawiający zmienia SIWZ w tym zakresie.
Pytanie nr 2 z dnia 05.01.2017r:
czy zestawienie wykonanych oznaczeń ma być sporządzane i przesyłane za miesiąc czy za kwartał?
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami SIWZ zestawienie musi być przesyłane kwartalnie.
3. Pytanie nr 3 z dnia 05.01.2017r:
"zamawiający oczekuje przekazania wyników w terminie do 14 dni kalendarzowych" - proszę uściślić od kiedy liczy się czas: od momentu rozpoczęcia badania czy od momentu uzyskania wyników? System BACTEC (którym dysponujemy) w przypadku badań w kierunku grzybów jako optymalny wskazuje 14-dniowy czas inkubacji, stąd też przekazanie wyników może nastąpić w 15 dniu od rozpoczęcia badania.
Odpowiedź:
Zamawiający wydłuża termin na przekazywanie wyników badań do 20 dni kalendarzowych od momentu przekazania próbki przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zmienia SIWZ w tym zakresie.
4. Pytanie nr 4 z dnia 05.01.2017r:
czy zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę certyfikatu ISO (w SIWZ nie ma o tym mowy, ale jest wymieniony w załączniku nr 3)?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wymaga posiadania certyfikatu ISO. Jednocześnie Zamawiający zmienia SIWZ w tym zakresie.
5. Pytanie nr 5 z dnia 10.01.2017r:
W związku z przystąpieniem do przygotowania dla Państwa oferty „X” na wykonywanie oznaczeń mikrobiologicznych na obecność bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów oznaczanych w przesyłanym materiałem.
Uprzejmie prosimy o informację czy zapis w ogłoszeniu ofertowym dotyczącym obowiązku transportowania materiału do badań przez Wykonawcę zamówienia jest zapisem niezmiennym i nie ma możliwości przeniesienia tego obowiązku na Zamawiającego ? Odbiór materiału do badań z ulicy Wielickiej jest kwestią problematyczną dla „X”.
Odpowiedź:
Nie. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w przedmiotowym zakresie.
Uwaga: Zamawiający informuje, że wstawiony znak „X” oznacza w pytaniach nazwy własne podmiotów.
Jednocześnie Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy
z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następującej zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:
pkt. 3) ppkt. 1.7.12 SIWZ na następujące brzmienie:
1.7.12 Przekazywanie wyników do Zamawiającego w wersji elektronicznej w terminie do 20 dni kalendarzowych od momentu przekazania próbki przez Zamawiającego.pkt. 3) zostaje dopisany ppkt. 1.7.13 SIWZ o następującym brzmieniu:
1.7.13 Wyniki w wersji papierowej powinny zostać przekazane zbiorczo wraz z fakturą.pkt. 13) ppkt. 4.1 SIWZ na następujące brzmienie:
4.1 Punkty przyznawane za kryterium „czas odbioru próbek i rozpoczęcia analiz przez Wykonawcę” będą liczone następująco:
Warunek DODATKOWO PUNKTOWANY: |
Sposób oceny: (godziny) |
Czas odbioru próbek i rozpoczęcie analiz |
do 24 godzin – 0 pkt. do 12 godzin – 25 pkt. do 6 godzin – 50 pkt. do 3 godzin – 100 pkt. |
Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium termin czas odbioru próbek i rozpoczęcie analiz, wynosi 100.
4. w pkt. 16) § 4 ust. 12 na następujące brzmienie:
12. Wyniki badań w wersji elektronicznej będą przekazywane do Zamawiającego w terminach do 20 dni kalendarzowych od momentu przekazania próbki przez Zamawiającego.
5. w pkt. 16) „załączniki” na następujące brzmienie:
Załącznik nr 3 - Wpis do KIDL, Certyfikat ISO
6. w pkt. 16) „załącznik nr 1 do umowy” w pkt. 14 na następujące brzmienie:
14. Wyniki badań będą przekazywane w wersji elektronicznej do Zamawiającego w terminie do 20 dni kalendarzowych od momentu przekazania próbki przez Zamawiającego.
7. w pkt. 16) „załącznik nr 1 do umowy” został dodany pkt. 15 o następującym brzmieniu:
15. Wyniki w wersji papierowej powinny zostać przekazane zbiorczo wraz z fakturą.
8. w pkt. 28) pkt 1.4 Formularz oferty na następujące brzmienie:
1.4 Zobowiązujemy się przekazywać wyniki (w wersji elektronicznej) w terminie do 20 dni kalendarzowych od momentu przekazania próbki przez Zamawiającego.
9. w pkt. 28) pkt 1.9 Formularz oferty na następujące brzmienie:
1.9 Zobowiązujemy się przekazywać wyniki (w wersji elektronicznej) w terminie do 20 dni kalendarzowych od momentu przekazania próbki przez Zamawiającego.
10. w pkt. 28) pkt 1.14 Formularz oferty na następujące brzmienie:
1.14 Zobowiązujemy się przekazywać wyniki (w wersji elektronicznej) w terminie do 20 dni kalendarzowych od momentu przekazania próbki przez Zamawiającego.
11. w pkt. 28)Informacja odnośnie daty w formularzu oferty na następujące brzmienie:
Miejscowość .................................................. dnia .......................................... 2017 roku.
12. W tabeli znajdujacej się w załączniku A do formularza oferty, tj. "część 1 - Kalkulacja cenowa":
załącznik A do Formularza oferty
część 1- Kalkulacja cenowa
LP. |
Nazwa badania |
Materiał do badania |
Planowana liczba oznaczeń |
Metoda / rodzaj podłoży |
CENA NETTO (zł) |
STAWKA VAT |
WARTOŚĆ NETTO (zł) |
KWOTA VAT (zł) |
WARTOŚĆ BRUTTO (zł) |
Maksymalny czas odbioru próbek i rozpoczęcia analiz (zgodnie z deklaracją w 1.2 formularza oferty) |
Maksymalny czas oczekiwania na wynik |
a |
b |
c |
d |
e |
f |
g=cxe |
h=fxg |
i=g+h |
j |
k |
|
1 |
Obecność bakterii tlenowych |
Materiał hodowlany (medium znad komórek) |
550 |
Posiew materiału w systemie BacT/ Alert lub Bactec |
|
|
0,00 zł |
0,00 zł |
0,00 zł |
(max 24 godziny) |
20 dni kalendarzowych od momentu przekazania próbki przez Zamawiającego |
0,00 zł |
0,00 zł |
0,00 zł |
|
Ewentualne omyłki rachunkowe Zamawiający poprawi wychodząc od cen jednostkowych netto (zgodnie z kolumną nr „e” powyższej tabeli)
Całkowity koszt BRUTTO części 1 przedmiotu zamówienia wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją zamówienia (zł): ............... |
|||||
słownie: ......................................... |
|||||
|
Miejscowość .................................................. dnia ........................................... 2017 roku. |
|
|||
|
................................................................ |
13. W tabeli znajdujacej się w załączniku B do formularza oferty, tj. "część 2 - Kalkulacja cenowa":
załącznik B do Formularza oferty
część 2- Kalkulacja cenowa
LP. |
Nazwa badania |
Materiał do badania |
Planowana liczba oznaczeń |
Metoda / rodzaj podłoży |
CENA NETTO (zł) |
STAWKA VAT |
WARTOŚĆ NETTO (zł) |
KWOTA VAT (zł) |
WARTOŚĆ BRUTTO (zł) |
Maksymalny czas odbioru próbek i rozpoczęcia analiz (zgodnie z deklaracją w 1.7 formularza oferty) |
Maksymalny czas oczekiwania na wynik |
a |
b |
c |
d |
e |
f |
g=cxe |
h=fxg |
i=g+h |
j |
k |
|
1 |
Obecność bakterii beztlenowych |
Materiał hodowlany (medium znad komórek) |
550 |
Posiew materiału w systemie automatycznym BacT/ Alert lub Bactec |
0,00 zł |
0,00 zł |
0,00 zł |
(max 24 godziny) |
20 dni kalendarzowych od momentu przekazania próbki przez Zamawiającego |
||
0,00 zł |
0,00 zł |
0,00 zł |
|
Ewentualne omyłki rachunkowe Zamawiający poprawi wychodząc od cen jednostkowych netto (zgodnie z kolumną nr „e” powyższej tabeli)
Całkowity koszt BRUTTO części 2 przedmiotu zamówienia wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją zamówienia (zł): ............... |
|||||
słownie: ......................................... |
|||||
|
Miejscowość .................................................. dnia ........................................... 2017 roku. |
|
|||
................................................................ |
14. W tabeli znajdujacej się w załączniku C do formularza oferty, tj. "część 3- Kalkulacja cenowa":
załącznik C do Formularza oferty
część 3- Kalkulacja cenowa
LP. |
Nazwa badania |
Materiał do badania |
Planowana liczba oznaczeń |
Metoda / rodzaj podłoży |
CENA NETTO (zł) |
STAWKA VAT |
WARTOŚĆ NETTO (zł) |
KWOTA VAT (zł) |
WARTOŚĆ BRUTTO (zł) |
Maksymalny czas odbioru próbek i rozpoczęcia analiz (zgodnie z deklaracją w 1.12 formularza oferty) |
Maksymalny czas oczekiwania na wynik |
|
a |
b |
c |
d |
e |
f |
g=cxe |
h=fxg |
i=g+h |
j |
k |
1 |
Obecność grzybów |
Materiał hodowlany (medium znad komórek) |
550 |
Posiew materiału w systemie automatycznym BacT/ Alert lub Bactec |
|
|
0,00 zł |
0,00 zł |
0,00 zł |
(max 24 godziny) |
20 dni kalendarzowych od momentu przekazania próbki przez Zamawiającego |
0,00 zł |
0,00 zł |
0,00 zł |
|
Ewentualne omyłki rachunkowe Zamawiający poprawi wychodząc od cen jednostkowych netto (zgodnie z kolumną nr „e” powyższej tabeli)
Całkowity koszt BRUTTO części 3 przedmiotu zamówienia wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją zamówienia (zł): ............... |
|||||
słownie: ......................................... |
|||||
|
Miejscowość .................................................. dnia ........................................... 2017 roku. |
|
|||
................................................................ |
Niniejsze zapytania i odpowiedzi stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz powodują zmianę ogłoszenia o zamówieniu.
Na stronie internetowej Zamawiającego (www.dzp.cm-uj.krakow.pl) znajduje się niżej wymieniony dokument:
- SIWZ po zmianach z dnia 12.01.2017r.