Załącznik do ogłoszenia


Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku przy ul. Medycznej 7 w Krakowie w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. 141.2711.33.2018

Załącznik opublikowano: 2018-10-20


20/10/2018    S203    - - Roboty budowlane - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta 

I.
II.
IV.
V.
VI.

Polska-Kraków: Roboty budowlane

2018/S 203-461300

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Roboty budowlane

Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum
141.2711.33.2018
ul. św. Anny 12
Kraków
31-008
Polska
Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Tel.: +48 124332730
E-mail: dzp@cm-uj.krakow.pl
Faks: +48 123983701
Kod NUTS: PL213

Adresy internetowe:

Główny adres: www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku przy ul. Medycznej 7 w Krakowie w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium

Numer referencyjny: 141.2711.33.2018
II.1.2)Główny kod CPV
45000000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku przy ul. Medycznej 7 w Krakowie w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Zakres zamówienia opisany został w pkt 3) SIWZ. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr A do SIWZ, tj.: dokumentacji technicznej, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze.

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 27 735 365.85 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45100000
45111200
45262311
45262300
45262500
45223100
45313100
45261320
45261310
45260000
45410000
45430000
45442100
45421110
45421140
45421111
45233253
45233200
45112712
45300000
45321000
45330000
45332200
45231300
45332400
45331100
45333000
45312000
45331000
45331200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Ul. Medyczna 7 w Krakowie.

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

Zakres robót budowlanych obejmuje kompleksową przebudowę budynku. Na poziomie-1 i +2 planuje się zlokalizowanie pomieszczeń do użytku biblioteki (czytelnia, wypożyczalnia, administracja, archiwum). Na poziomie 0, +1 przewiduje się pomieszczenia ogólnodostępne przeznaczone do użytku Centrum Innowacyjnej Dydaktyki Medycznej UJ CM, gdzie prowadzone będą zajęcia z metod leczenia z wykorzystaniem najnowocześniejszych technik dydaktycznych. W ramach zajęć studenci będą mogli przećwiczyć postępowanie z pacjentem w różnych, nawet najbardziej skrajnych i rzadkich sytuacjach, dzięki sprzętom dydaktycznym i odpowiednim rozwiązaniom funkcjonalno-użytkowym. Planuje się w ramach inwestycji niejako odwzorowanie wybranych pomieszczeń szpitala czy też fragmenty całych oddziałów oraz wyposażyć w specjalistyczny sprzęt medyczny, tak aby wiarygodnie odzwierciedlały prawdziwe warunki szpitalne.

W przyziemiu przewiduje się m.in. szatnie, magazyny i serwerownię. Na pozostałych kondygnacjach powstaną sale dydaktyczne, w których będą wykorzystywane techniki symulacji medycznej, sale seminaryjne będą przeznaczone również do debriefingu, oraz pracownie komputerowe, pomieszczenia biurowe przeznaczone dla personelu naukowo - dydaktycznego i administracyjnego. Cały budynek będzie objęty nowoczesnym scentralizowanym systemem nadzoru, kontroli i zarządzania obsługiwanym z pomieszczenia recepcji. Budynek będzie również wyposażony w nowoczesny elektroniczny system kontroli dostępu (zgodnie z projektem instalacji niskoprądowych) z możliwością przydzielenia Użytkownikom indywidualnych uprawnień w zakresie dostępu do poszczególnych pomieszczeń (dotyczy wszystkich pomieszczeń w budynku). Dodatkowo w budynku zaplanowany jest system zarządzania pomieszczeniami z elektronicznymi ekranami umieszczonymi bezpośrednio przy wejściach do sal dydaktycznych i tablicami znajdującymi się w centralnych częściach kondygnacji, informującymi Użytkowników o miejscu, godzinie i rodzaju zajęć odbywających się w poszczególnych pomieszczeniach.

Cały budynek będzie wyposażony w system pozwalający na przesyłanie sygnału audio – wideo pomiędzy pomieszczeniami z możliwością prowadzenia debriefingu w wybranych pomieszczeniach, jak również należy zapewnić możliwość dwukierunkowego przesyłania sygnału audio – wideo i prowadzenia telekonferencji pomiędzy budynkiem przy ul. Medycznej 7, a budynkami Szpitala Uniwersyteckiego zlokalizowanymi w Krakowie-Prokocimiu.

Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr A do SIWZ, tj.: dokumentacji technicznej, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. Zamawiający wskazuje również, iż wypełniając dyspozycję wynikającą z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, tj. określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiałów, produktów lub usług, odpowiadających przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, znajduje się w STWiOR.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja za całość zamówienia / Waga: 20
Kryterium kosztu - Nazwa: Rękojmia / Waga: 10
Kryterium kosztu - Nazwa: Aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych / Waga: 10
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 090-201192
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 141.2711.33.2018
Nazwa:

Kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku przy ul. Medycznej 7 w Krakowie w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
09/10/2018
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 2
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
RE-Bau Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
6791418790
ul. Armii Krajowej 19
Kraków
30-150
Polska
E-mail: biuro@re-bau.com
Kod NUTS: PL213
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 26 459 981.08 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 34 114 500.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
17/10/2018




Powrót